جکسون افزایش حقوق افسران پلیس را تایید می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – شورای شهر جکسون افزایش دستمزد را برای اداره پلیس جکسون (JPD) تصویب کرده است، که افزایش دستمزد سال‌ها در حال ساخت است.

اشبی فوت، رئیس شورای شهر، بخش 1، گفت: “ما فکر می کنیم زمان آن فرا رسیده است که بتوانیم به اولین پاسخ دهندگان خود، به ویژه افسران پلیس، افزایش حقوق بدهیم.”

روز سه‌شنبه، شورای شهر افزایش حقوق برای JPD را تصویب کرد تا افسران بیشتری را جذب کند. بودجه مصوب 2022-2023 به افراد جدید استخدام شده با یک سال تجربه اجازه می دهد تا حقوق سالانه 45000 دلار داشته باشند.

علیرغم افزایش، هنوز هم کمتر از میانگین ملی حقوق افسران پلیس است. آمارهای اداره کار نشان می دهد که یک افسر با تجربه معمولاً بین 57000 تا 67000 دلار در سال حقوق می گیرد.

عضو شورایی فوت گفت که این افزایش کمی است، اما او امیدوار است که این افزایش در جهت درست باشد.

فوت گفت: “ما باید در بازار اینجا در منطقه مترو رقابتی باشیم. این ما را به رقابت نزدیک تر می کند، به طوری که پلیس ما حقوق منصفانه ای نسبت به پلیس در جوامع اطراف دریافت می کند.”

عضو شورا گفت که پلیس جکسون مستحق دستمزد بیشتری است، اما او تردید دارد که شهر جکسون بتواند با حقوق افسران در شهرهای بزرگتر مطابقت داشته باشد.

کارکنان فرماندهی افزایش حقوق دریافت نخواهند کرد، اما فوت گفت افزایش حقوق در آینده ممکن است.

فوت بیان کرد: “ما باید به آنجا برسیم. ما می خواهیم در می سی سی پی رقابتی باشیم، و می خواهیم بتوانیم افسران پلیس خوب را که یکی از خطرناک ترین مشاغل در آمریکا دارند، جذب و حفظ کنیم.”

این افزایش ها مستقیماً از بودجه شهر تأمین می شود و تأثیری بر مالیات دهندگان نخواهد داشت.

[ad_2]

Leave a reply