جکسون از پلیس کاپیتول به خاطر تیراندازی شکایت کرده است

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – دادخواستی تشکیل شده است که پلیس کاپیتول را به استفاده از زور بیش از حد و نقض حقوق شهروندی متهم کرده است.

در شب 11 دسامبر 2022، پلیس کاپیتول در حال تعقیب خودرویی بود که گمان می‌کرد دزدیده شده است. تعقیب و گریز در یک مجتمع آپارتمانی در جکسون جنوبی به پایان رسید و سرنشینان خودرو از آنجا فرار کردند.

هنگامی که مسافران از داخل مجتمع آپارتمانی می دویدند، افسران پلیس کاپیتول تیراندازی کردند.

“من در خانه در رختخواب بودم. در حال آماده شدن برای چرخیدن بودم، گلوله ای از اتاق دخترم گذشت و وارد اتاقم شد و به بازویم اصابت کرد. لاتاشا اسمیت، شاکی پرونده گفت و گلوله هنوز آنجاست.

اسمیت علیه پلیس کاپیتول شکایت کرد و فرماندهان و افسران آنها را به بی احتیاطی و استفاده از زور بیش از حد متهم کرد.

مانند سایر حوادث مربوط به پلیس کاپیتول، نه اسمیت و نه وکلای او نگفته اند که اطلاعاتی را از این اداره دریافت کرده اند.

هیچ اطلاعاتی به ما داده نشده است، بنابراین مجبوریم برای احقاق حق و یافتن این اطلاعات شکایت کنیم. اکنون، توجه به این نکته مهم است که پلیس کاپیتول خارج از صلاحیت خود عمل کرده است. آنها خارج از قانون و خارج از سیاست ها و رویه های خود عمل کردند. و به دلیل رفتار نادرست آنها، منجر به جراحات خانم اسمیت شد.”

فرماندار تیت ریوز (R-Miss.) اخیرا قانونی را امضا کرده است که صلاحیت پلیس کاپیتول را گسترش می دهد. این حرکت باعث نمی شود اسمیت احساس امنیت بیشتری کند.

او پرسید: «پلیس برای محافظت و خدمت وجود دارد، اما چه کسی می‌خواهد از سیاه‌پوستان در برابر پلیس کاپیتول محافظت کند؟»

«اینطور نیست که ما پلیس خوب نمی خواهیم. ما فقط یک نیروی پلیس می خواهیم که معقولانه عمل کند. و در این مورد، وقتی پلیس به خانه‌هایی که برای جرایم غیرخشونت‌آمیز اشغال شده است تیراندازی می‌کند، این منطقی نیست.»

بر اساس بیانیه ای از اداره امنیت عمومی می سی سی پی (DPS)، این پرونده به دادستانی کل تحویل داده شده است و هیچ اظهارنظر دیگری در این باره ارائه نخواهد شد.

[ad_2]

Leave a reply