جکسون، رهبران EPA در مورد بحران آب شهر بحث می کنند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – روز چهارشنبه، شورای شهر جکسون با رهبران آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) ملاقات کرد تا در مورد بحران آب پایتخت و مسائل مربوط به تاسیسات تصفیه آب OB Curtis گفتگو کند.

سازمان حفاظت از محیط زیست طی سه سال گذشته سه بار اخطارهای عدم انطباق را به شهر ارسال کرده است. از آن زمان مشکلات متعددی وجود داشته است، از جمله آتش سوزی تابلو برق، انفجار شیمیایی تصفیه و نقض کدورت.

رهبران EPA گفتند که شهر در حال بهبود بوده است، اما کارمندان و تعمیر و نگهداری همچنان مسائل اصلی هستند.

کارول کمکر، مدیر بخش انطباق و تضمین در این سازمان توضیح داد: “پیش‌بینی اخطارهای قطع و جوش آب دشوار است زیرا بدون پرسنل کافی از اپراتورهای کلاس A و کارکنان تعمیر و نگهداری کافی و انجام تعمیرات کافی. سیستم دچار قطع‌های غیرمنتظره خواهد شد.” EPA.

در حالی که شهر برای رفع مشکلات کارخانه به کار خود ادامه می دهد، رهبران نیز در صورت بروز قطعی در آینده از قبل برنامه ریزی می کنند.

مارلین کینگ، مدیر بخش عمومی فواید، گفت: “آنها در حال کار بر روی توافقنامه ای با Brown Bottling Group و همچنین برخی از فروشگاه های مواد غذایی محلی هستند تا بگویند، زمانی که ما از این موقعیت ها عبور می کنیم، چیزی داریم که به طور رسمی در محل است.” شهر جکسون

اگرچه EPA گفت که جکسون فقط به صورت متناوب طبق یک فرمان رضایت از شرایط آنها پیروی کرده است، این آژانس هرگز جریمه یا مجازاتی برای شهر اعمال نکرده است.

[ad_2]

Leave a reply