جوانان جکسون در مورد راه حل هایی برای جنایات خشونت آمیز بحث می کنند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – یک سازمان محلی از جوانان می‌خواهد تا درباره خشونت‌های اسلحه‌ای که شهر جکسون را درگیر کرده است صحبت کنند و فضای امنی برای گرد هم آمدن برای توسعه ایده‌هایی که می‌خواهند به مقامات شهر ارائه کنند ایجاد کنند.

مجمع مردمی جکسون میزبان مجمع جوانان در پارک اسمیت بود تا بتواند بستری درازمدت برای جوانان ایجاد کند تا نگرانی‌های خود را به اشتراک بگذارند و استراتژی‌های خود را برای راه‌حل‌هایی برای توقف خشونت با اسلحه در شهر بیان کنند.

“واقعاً می‌خواهم بفهمم دلایل اصلی آن خشونت چیست، زیرا اینطور نیست که بچه‌ها فقط بخواهند دست به خشونت بزنند. آنها واقعاً کنار گذاشته شده‌اند، منابع نادیده گرفته شده‌اند و فرصتی برای این کار نداشته‌اند. بخشی از فضاهای مثبت و فراگیرتر. PIA واقعاً به ایجاد محیط و فرصت های کافی فکر می کند تا احساس نکنند که مجبورند کارها را انجام دهند و منابع را به تنهایی تأمین کنند. به طور معمول، خشونت همین است. مانند یک ناامنی است. گاس واشنگتن، هماهنگ‌کننده رویداد، گفت: تلاش می‌کنیم این ناامنی را با فراهم کردن فرصت‌های رهبری برای جوانان محدود کنیم.

جوانان جکسون بخش بزرگی از مجرمان و قربانیان خشونت با اسلحه در شهر را تشکیل می دهند. به عنوان کسی که بدهی خود را به جامعه برای سرقت مسلحانه پرداخت کرده است، یکی از مدافعان جامعه گفت که امیدوار است تجربیات او بتواند به عنوان عامل تغییر برای جوانان باشد.

آن نقش باعث شد خیلی چیزهای دیگر را ببینم که متأسفانه مجبور شدم ببینم. مثل وقتی که ده، پانزده سال بعد در زندگی من سریع جلو رفتی و همان چیزها را دیدی، باید از تجربیاتت استفاده کنی و تلاش کنی جارویس جونز، مدافع جامعه و مشاور حرفه ای دارای مجوز موقت، گفت: این یکی از بزرگترین دلایلی است که امروز اینجا هستم.

یکی از نوجوانان گفت که جوانان فرصتی برای صحبت با مقامات شهری ندارند، اما امیدوار است رویدادهایی مانند این به انتشار پیام آنها کمک کند.

“این مردم من، جامعه ما هستند. ما باید برای هر رویدادی حضور داشته باشیم. من مدتی است که به آنها می‌روم زیرا شما می‌دانید چه اتفاقی برای جامعه شما می‌افتد. باید روی آن سرمایه‌گذاری کنید زیرا شما می‌خواهید تغییر را ببینید. شما فقط می‌خواهید بتوانید هر جا که می‌روید بیرون بروید و نگران نباشید که کسی به چیزی شلیک کند. هیچ‌کس در هیچ کجا از شما سرقت نمی‌کند.

بروک فلوید، هماهنگ‌کننده PAI، گفت که جوانان در جکسون منبع بی‌پایانی برای ایده‌ها و خلاقیت هستند، بنابراین مشارکت و استفاده از آنها مهم است و از آنها سؤال می‌شود که چگونه می‌توان مشکلات را حل کرد، به خصوص که این موضوع بیشترین تأثیر را بر جمعیت آنها دارد.

این سازمان اعلام کرد توصیه های ارائه شده در این مجمع به دفتر شهردار و شورای شهر ارائه خواهد شد.

[ad_2]

Leave a reply