جلسه به نگرانی‌ها در مورد طرح‌های لایحه جکسون می‌پردازد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – ده ها تن از ساکنان روز چهارشنبه در یک بحث اجتماعی در مورد چندین لایحه قانونی در مورد شهر جکسون شرکت کردند.

کشیش ها و اسقف های محلی استدلال کردند که چندین لایحه در مجلس قانونگذاری برای مردم جکسون ناعادلانه است و آنها را تشویق کردند تا مطمئن شوند که صدای آنها توسط قانونگذار ایالت شنیده می شود.

رهبران مذهبی جکسون چندین لایحه را محکوم می کنند، از جمله لایحه ای که یک هیئت منطقه ای برای نظارت بر آب جکسون ایجاد می کند و لایحه ای که به باشگاه کانتری جکسون اجازه می دهد تا با سیستم چاه آب خود کار کند.

اسقف توماس جنکینز از انجمن بین المللی وزارتخانه ها گفت: “ما جکسون را دوست داریم. به همین دلیل است که ما اینجا در جکسون هستیم. ما به کسی اجازه نمی دهیم که جکسون را از ما بگیرد. ما انتظار داریم با شهروندانمان درست رفتار شود.”

لایحه مجلس 1020 موضوع اصلی بحث در این انجمن بود. رهبران جامعه بر این باورند که این لایحه برای مردم جکسون ناعادلانه خواهد بود، زیرا دلارهای مالیاتی آنها صرف تأمین مالی سیستم قضایی ناحیه بهبود مجتمع پایتخت با قضاتی می شود که منصوب می شوند، نه منتخب.

پالوما وو از مرکز دادگستری می سی سی پی گفت: «آنها در حال تلاش برای تصویب لایحه مجلس نمایندگان 1020 هستند که از کمک موقت به تلاش برای سرقت جکسون نابینا می شود.

فرانک فیگرز، یکی از مدافعان این جامعه، گفت: “مقانون ایالت می سی سی پی تلاش کرده است تا دلارها را از جامعه سیاه پوستان در سراسر ایالت محدود، کنترل، سرکوب کند، از قدرت و مالیات خارج کند. مقاومت و عزم ما قوی بوده است.”

آنها همچنین استدلال کردند که پلیس تنها راه امن تر کردن پایتخت نیست.

روکیا لومومبا از مؤسسه حمایت از مردم گفت: «اگر می‌خواهیم امنیت عمومی واقعی داشته باشیم، باید سرمایه‌ای را در جوامع خود سرمایه‌گذاری کنیم.

به طور کلی، رهبران جامعه بر این باورند که این لوایح در صورت امضای قانون، جکسون را به جای جلو بردن، به عقب خواهد برد.

در حال حاضر، هیچ یک از لایحه های مربوط به جکسون هم مجلس نمایندگان و هم سنا را تصویب نکرده است.

[ad_2]

Leave a reply