جلسات عمومی در مورد گزینه های مدیریت سیل رودخانه مروارید برگزار شد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – طرح پیشنهادی برای تعریض رودخانه پرل برای کمک به جلوگیری از سیل در جکسون، واکنش‌های متفاوتی را از سوی ساکنان و رهبران محلی به دنبال داشته است.

سپاه مهندسین ارتش ایالات متحده میزبان نشستی برای بحث در مورد پروژه یک دریاچه در روز چهارشنبه 24 مه بود.

این پروژه شامل ایجاد یک دریاچه 1400 هکتاری در امتداد رودخانه مروارید است که از Lakeland Drive تا Interstate 20 امتداد دارد.

پری ریچاردز که در جکسون زندگی می کند، گفت: “همه در سراسر ایالت از این پروژه بزرگ بهره خواهند برد. همانطور که مردم می گویند، این فرصتی است که یک بار در زندگی انجام می شود و ما باید کاری انجام دهیم که مهم باشد.” .

«بسیاری از جوامعی که ارزش خانه‌شان پایین می‌آید، زیرا هر چهار تا پنج سال یک‌بار آب در حیاط‌ها و خانه‌هایشان بالا می‌آید. اگر بتوانید آن را کنترل کنید، واقعاً شاهد افزایش ارزش خانه در آن جوامع خواهید بود.

برخی دیگر با این طرح مخالف هستند و آن را توسعه اقتصادی پنهان تحت عنوان کنترل سیل نامیده اند.

بکی کوری، نماینده ایالتی (R-District 92) گفت: “شما می گویید که مشکلات مالی دارید، اما چیزی که برای انجام این کار به پول مالیات بیشتری نیاز دارید، و ما مردم آن را نمی خواهیم.”

“این نه تنها برای حیات وحش بسیار بد خواهد بود و حدود 2500 هکتار از دشت های سیلابی و زیستگاه تالاب را از بین می برد، بلکه در واقع برای مردم جامعه بد خواهد بود زیرا همه آن زیستگاه در حال حاضر به حفاظت از جامعه به عنوان یک کل کمک می کند. از سیل جیل ماستروتوتارو، مدیر سیاست می‌سی‌سی‌پی در Audubon Delta می‌گوید، بنابراین یک لایک در واقع افراد و دارایی بیشتری را در معرض خطر قرار می‌دهد.

سپاه مهندسین ارتش ایالات متحده گفت که آماده ارائه پیشنهادات دیگر در مورد چگونگی توقف سیل است. انتظار می رود آنها مطالعه ای را تهیه کنند که در پاییز منتشر خواهد شد.

[ad_2]

Leave a reply