جست و جوی نمایندگان شهرستان هیندز برای یافتن بازداشت شدگان فراری ادامه دارد

[ad_1]

شهرستان هیندز، خانم (WJTV) – تایری جونز، کلانتر شهرستان هیندز، روز دوشنبه یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد تا اطلاعاتی در مورد زندانیان فراری ارائه کند.

به گفته کلانتری، مفقودین بازداشت شدگان روز یکشنبه 3 فروردین ماه طی یک سر شماری پیدا شدند. آنها گفتند یک شکاف سلولی در B-Pod کشف شد.

کلانتر تایری جونز گفت که یک شکاف در سقف تأسیسات نیز پیدا شده است. بازرسان بر این باورند که دستگیرشدگان شنبه شب در ساعات مختلف متواری شدند.

هویت افراد بازداشت شده به شرح زیر اعلام شده است:

  • دیلن آرینگتون – متهم به سرقت اتومبیل و مجرم در اختیار داشتن اسلحه گرم
  • کیسی گریسون – متهم به سرقت بزرگ و فروش یک ماده کنترل شده
  • کوری هریسون – متهم به دریافت اموال مسروقه
  • جری رینز – متهم به سرقت خودرو و سرقت تجاری

به گفته جونز، یک پیکاپ سفید رنگ کارهای عمومی در شهرستان هیندز به سرقت رفته است. این وسیله نقلیه بعداً در دره اسپرینگ، تگزاس پیدا شد. بازرسان بر این باورند که حداقل یکی از دستگیرشدگان با خودروی سرقتی به تگزاس سفر کرده است.

خودروی دیگری به نام شورت سیلورادو 2005 قرمز با پلاک DBQ 7558 می سی سی پی صبح روز یکشنبه گزارش شد. جونز گفت که بازرسان بر این باورند که برخی از دستگیرشدگان آن وسیله نقلیه را دزدیدند و به سمت شرق به شهرستان رانکین رفتند.

کلانتر گفت که مقامات معتقدند برخی از دستگیرشدگان هنوز در منطقه مرکزی می سی سی پی هستند.

جونز گفت که تحقیقات اداری و جنایی در مورد این فرار ادامه دارد. هر کسی که اطلاعاتی در مورد محل نگهداری افراد دستگیر شده دارد می تواند با کلانتر شهرستان Hinds با شماره 601-974-2900 یا Crime Stoppers با شماره 601-355-TIPS (8477) تماس بگیرد.

[ad_2]

Leave a reply