جستجو برای کارگران سکوی نفتی، خلبان پس از سقوط هلیکوپتر واقع در خلیج مکزیک ادامه دارد

[ad_1]

بیلوکسی، خانم. (WLOX/WGNO) – کمتر از یک هفته پس از کشته شدن چهار مرد در سقوط هلیکوپتر در خلیج مکزیک، اعضای خانواده تایید کردند که هواپیما پیدا شده است.

بر اساس گزارش WLOX وابسته به ABC در بیلوکسی، سه کارگر سکوی نفتی و یک خلبان در هنگام سقوط هلیکوپتر بل 407 صبح پنجشنبه هنگام خروج از یک سکوی نفتی، سرنشین آن بودند.

مکان هلیکوپتر پس از روزها انتظار و درد و رنج برای خانواده یک مرد سرنشین، دیوید اسکاربرو 36 ساله آمده است. همسرش لیسی اسکاربرو برای روزها می‌گفت که با به‌روزرسانی‌هایی در مورد جستجوی جسد شوهرش به جایی نمی‌رسد.

اکنون، مراحل بعدی بالا بردن هواپیما و بازیابی مردان است، اگرچه خانواده هنوز مطمئن نیستند که این روند به طور رسمی چه زمانی آغاز می‌شود یا عزیزانشان چه زود به خانه خواهند آمد.

لیسی اسکاربرو گفت: «در ابتدا به نظر می‌رسیدند که خیلی نگران بیرون کشیدن مردان بودند، اما اکنون اینطور است که… من واقعاً مطمئن نیستم». «آنها هیچ پاسخی ندارند. همه چیز این است، “ما نمی دانیم. ما داریم کار شبکه ای انجام می دهیم، اما نمی دانیم. ما چیزی نگرفتیم.’ من اینجا هستم، خانواده سه پسر دیگر همگی در سراسر می سی سی پی هستند و یکی در لوئیزیانا و یکی از کشور دیگری است، پس مثل این است که ما همدیگر را نداریم. ما نمی توانیم دور هم جمع شویم، زیرا همه چیز متفاوتی به دست می آوریم.”

[ad_2]

Leave a reply