جستجو برای پیمانکار تصفیه خانه آب جکسون در حال انجام است

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – انتظار می رود روند درخواست پیشنهاد (RFP) پیرامون قرارداد بهره برداری و تعمیر و نگهداری تاسیسات تصفیه آب OB Curtis در ماه نوامبر تکمیل شود.

Chokwe A. Lumumba، شهردار جکسون، گفت که فروشندگان قبل از پایان مهلت درخواست در 7 نوامبر، بازدید از کارخانه آب را آغاز کردند.

با توجه به اینکه قرارداد نیاز به تایید شورای شهر جکسون دارد، شهردار گفت که بدنه رای‌دهی در مورد تمام به‌روزرسانی‌ها در جریان بوده است.

لومومبا گفت: “شورا به طور مداوم توسط دفتر دادستانی شهر ما به روز شده است، بنابراین آنها می دانند که همه چیز در چه مرحله ای است. آنها در ارتباط با آنچه در حال وقوع است در کوری قرار نمی گیرند.”

وی ادامه داد: “اگر و زمانی که پیمانکاری را فرود بیاوریم، به شورا ارائه می شود و انتظار می رود رای آنها به آن بالا یا پایین باشد. بنابراین، ما احساس می کنیم مفید است که آنها بدانند کجا هستند. ما در جریان هستیم.”

17 نوامبر تاریخ هدف برای قرارداد تعمیر و نگهداری و عملیاتی است. اگر قراردادی به تعویق بیفتد یا تا آن زمان توافق نشود، قرارداد موقت پیگیری می شود.

شهردار همچنین گفت: این شهر با قانون آب آشامیدنی سالم مطابقت دارد. او گفت که آزمایشات انجام شده توسط آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) و وزارت بهداشت ایالت می سی سی پی (MSDH) به این نتیجه رسیدند که آب قابل شرب است.

با این حال، نتایج آزمایش سرب و مس از 31 اکتبر 2022 در دسترس نیست.

لومومبا گفت: “نتایج سرب و مس هنوز مشخص نشده است. نمونه برداری کامل شده است و انتظار می رود نتایج تا اواسط نوامبر بدست آید، بنابراین ما مشتاقانه منتظر این نتایج هستیم.”

طبق EPA، حداکثر میزان آلاینده برای مس 1.3 میلی گرم در لیتر است در حالی که سرب صفر میلی گرم در لیتر است.

[ad_2]

Leave a reply