جستجو برای معلم گمشده الیزا فلچر ادامه دارد

[ad_1]

ممفیس، تن. (WREG) — از آسمان تا زمین، جست و جوی گسترده ای در سراسر ممفیس برای یافتن الیزا فلچر، مادر دو فرزند مفقود شده، آخرین روز جمعه هنگامی که در حال دویدن بود، در جریان است.

اوایل صبح یکشنبه، پلیس ممفیس از دستگیری کلوتا آبستون 38 ساله خبر داد. محققان می گویند که او منتظر فلچر، معلمی در St. مدرسه اسقفی مریم توسط او اداره شد و او را به زور سوار یک وسیله نقلیه کرد و سپس از آنجا خارج شد.

گزارش پلیس نشان داد که DNA یک جفت کفش به جا مانده در صحنه به او مرتبط است. با وجود بازداشت، بازرسان می گویند که او اطلاعاتی در مورد محل اختفای فلچر ارائه نکرده است.

مایک کینی، عموی فلچر، گفت: «بیش از هر چیز می‌خواهیم لیزا سالم به خانه بازگردد.

مجریان قانون بیشتر روز یکشنبه را به جستجو در ممفیس جنوبی گذراندند. پلیس گفت که برای بررسی پارک پاین هیل راهنمایی دریافت کرده است که باعث شد ده‌ها افسر منطقه را پر کنند.

در یک مایلی دورتر از پارک، ماموران نیز در حال برداشتن زباله‌دانی از آپارتمان‌های لانگ‌ویو گاردن، جایی که یکی از بستگان آبستون زندگی می‌کند، دیده شدند.

افسران بعداً برای تعقیب و گریز به مجتمع بازگشتند، اما جزئیات خاصی در مورد اینکه به دنبال چه کسی بودند ارائه نکردند.

با وجود توقف افسران در چندین مکان دیگر در شهر، فلچر هنوز پیدا نشده است.

کینی گفت: “ما معتقدیم کسی می داند که چه اتفاقی افتاده می تواند کمک کند. اگر اطلاعاتی در مورد این جنایت یا مکان الیزا دارید، با پلیس تماس بگیرید.”

خانواده همچنان برای اطلاعاتی در مورد محل اختفای فلچر 50000 دلار جایزه می دهند. اگر چیزی می دانید، با CrimeStoppers به ​​شماره (901) 528-CASH تماس بگیرید.

[ad_2]

Leave a reply