جزئیات جدیدی از زمانی که صاحب بار با آدم ربایی و اتهامات جنسی روبرو می شود، آشکار می شود

[ad_1]

ممفیس، تن — اطلاعات جدیدی در حال ظهور است زیرا صاحب یک بار محبوب در آکسفورد، می سی سی پی با اتهام آدم ربایی و تجاوز جنسی روبرو می شود.

خانه بلوز خروس در میدان آکسفورد هنوز بعد از ظهر چهارشنبه برای تجارت باز نبود. مشخص نیست که آیا و چه زمانی صاحب آن، جان اسکات مایکل، پس از متهم شدن به آدم ربایی و تجاوز جنسی، بازخواهد گشت، یا وضعیت نوار محبوب چگونه خواهد بود.

استیو فارس پدر، وکیل مدافع، وکالت مایکل را برعهده دارد و در مورد اتهامات علیه موکلش که در 12 آوریل توسط یک زن جوان مطرح شد، اظهار نظر نمی کند.

به ما گفته شده که خانم جوان اتهاماتی را مطرح کرده است. من در آن زمان شاغل بودم و در جریان تحقیقات خود هستیم. “من هیچ نظری در مورد تجارت او نمی کنم. او قبلاً با این اتهامات بدنام شده است.»

مایکل روز سه شنبه دستگیر شد، اما وکیل Farese تایید می کند که او به قید وثیقه آزاد است.

جزئیاتی که در سوگندنامه دادگاه منطقه لافایت فاش شد، گفت که مایکل “عمدا، غیرقانونی و مجرمانه با فردی که از نظر جسمی درمانده بود، درگیر رابطه جنسی شده است.”

    همچنین بیان می‌کند که مایکل «با قفل کردن او در دفتر کارش و اجازه ندادن او به باز کردن قفل در در حالی که مست بود، برخلاف میلش او را حبس یا حبس کرد».

    سوگندنامه همچنین می گوید که مایکل “او را با خود در اتاق خواب حبس کرد و اجازه نداد او را ترک کند.”

    وکیل فارس گفت که علیرغم این ادعاها، موکلش صدها تماس و پیام حمایت دریافت کرده است و او معتقد نیست که این اتهامات صحت داشته باشد.

    فارس گفت: “ما فکر می کنیم در زمان مناسب بتوانیم دقیقاً آنچه را که اتفاق افتاده نشان دهیم، زیرا این تصویر آینه ای از اتهامات نیست.”

    مایکل قرار است در 8 می برای یک جلسه دادرسی مقدماتی در شهرستان لافایت برگزار شود.

    [ad_2]

    Leave a reply