جایزه برای اطلاعات در مورد اسب های کشته شده جنوب می سی سی پی ارائه شده است

[ad_1]

جورج کانتی، خانم. (WKRG) – یک گروه غیرانتفاعی متمرکز بر حفاظت از حیوانات و حیات وحش برای اطلاعاتی که منجر به محکومیت فرد یا افرادی که مسئول کشتن سه اسب در شهرستان‌های جورج و گرین هستند، جایزه می‌دهد.

سازمان دهندگان Help Asheville Bears پس از دیدن داستان WKRG در روز دوشنبه، ژانویه، جایزه را ارسال کردند. 23.

جودی ویلیامز، بنیانگذار این سازمان، می گوید: «وقتی دیدیم سه اسب کشته شده اند، باید کاری انجام می دادیم. «تمام آنچه برای غلبه شر لازم است این است که مردان و زنان خوب کاری انجام ندهند. بنابراین ما باید از طبیعت خود، حیات وحش خود دفاع کنیم تا همه بتوانیم از آن برای نسل های آینده لذت ببریم.»

5000 دلار جایزه برای هر کسی که اطلاعاتی در مورد سه اسب کشته شده داشته باشد در دسترس است. خط راهنمایی ناشناس گروه 855-SOS-BEAR (855-767-2327) است.

دو اسب در شهرستان گرین در اکتبر 2022 و یک اسب در منطقه مرکزی جورج کانتی در ژانویه کشته شدند. 6. بازرسان اداره سرقت کشاورزی و دام می سی سی پی معتقدند که همه در شب از جاده شلیک شده اند، احتمالاً توسط شکارچیانی که گوزن ها را هدف قرار داده اند. سناریوهای دیگر منتفی نیست.

“نورپردازی” – استفاده از نورهایی که از چشمان گوزن در تاریکی منعکس می شود – در می سی سی پی غیرقانونی است. هر کسی که به این جرم محکوم شود می تواند تا 500 دلار جریمه شود، به شش ماه زندان محکوم شود و امتیازات شکار حداقل به مدت سه سال لغو شود.

تیراندازی به دام یک جرم مجرمانه جداگانه است که می تواند منجر به پنج سال زندان و جریمه تا 10000 دلار شود.

کمک به خرس‌های آشویل در سال 2019 آغاز شد، زمانی که یک خرس سیاه به نام هلو و توله‌هایش که در نزدیکی خانه ویلیامز زندگی می‌کردند به مدت چهار هفته ناپدید شدند و با نیمی از اعضای بدنشان برگشتند. در همان زمان، خرس دیگری در کمتر از دو مایلی دورتر با پای گم شده پیدا شد.

ویلیامز و گروه شروع به جستجوی نکاتی برای شناسایی افرادی کردند که برای شکار خرس‌ها در منطقه تله می‌گذاشتند. نکات شروع به سرازیر شدن کرد. در عرض یک سال، قبلاً 80000 دلار پاداش داده بود.

«به دام انداختن بی رحمانه است، کهنه و وحشیانه است. تنبل است. ما فقط با ظلم مبارزه می کنیم. ما از به دام انداختن متنفریم. ما مخالف شکار نیستیم، این قانونی است، اما شکار غیرقانونی آن را برای همه خراب می کند. آن را برای شکارچی که تمام سال صبر می کند تا این کار را درست انجام دهد خراب می کند و همه آن پول را شاید برای اجاره زمین یا تجهیزات دیگر خرج می کند. و همچنین آن را برای ناظران طبیعت خراب می کند زیرا این افراد در اینجا بی وقفه کشتار می کنند.”

در کارولینای شمالی، شکارچیانی که مجوز دارند می‌توانند در هر فصل یک خرس سیاه را با محدودیت بکشند. شکارچیان متخلف اغلب از حد مجاز عبور می کنند و خرس ها را به طور غیرقانونی و غیرانسانی می کشند.

این گروه با موفقیت از آمازون درخواست کرده است تا صدها تله و دام را از بازار خارج کند و در تلاش است دسترسی به جذب کننده خرس را محدود کند. داوطلبان همچنین برای نجات خرس‌ها، سگ‌ها، عقاب‌ها، گوزن‌ها، جغدها و سایر حیات‌وحش از تله‌ها، ایالت‌های متعددی را پشت سر گذاشته‌اند.

بودجه خصوصی برای ارائه جوایز برای اطلاعات مربوط به کشتار حیوانات و یک پست برای شناسایی افرادی که با اسلحه هوایی به صورت زنی که بی خانمانی را تجربه می کرد شلیک کردند، منجر به بیش از دوجین محکومیت شده است.

“من دیده ام که خانواده تبدیل به خانواده شده است، زیرا این کار درستی بود. این حیوانات صدایی ندارند ما باید بایستیم و بجنگیم. با ما تماس بگیرید، سپس با بازرسان و مجریان قانون در آنجا کار خواهیم کرد، شما را ناشناس نگه دارید. ویلیامز گفت: ما تمام تلاش خود را می کنیم تا این افراد سرنگون شوند و شما جایزه بگیرید.

نکات را می توان در وب سایت سازمان نیز ارسال کرد:

[ad_2]

Leave a reply