تیم فوتبال ایالت جکسون تحت تأثیر بحران آب قرار گرفت

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – بحران آب در جکسون بر عملکرد تیم فوتبال ایالت جکسون تأثیر می گذارد.

سرمربی تیم فوتبال دیون “پرایم تایم” سندرز گفت قطعی آب بر دانشگاه ایالتی جکسون تأثیر گذاشته است. او گفت که تیم در حال حاضر آب یا یخ ندارد.

ما با کمی بحران آب در شهر جکسون مواجه هستیم. ما وسایل آب نداریم. ما تهویه هوا نداریم، نمی توانیم از توالت استفاده کنیم، آب نداریم، بنابراین ما نداریم. سندرز گفت: یخ داشته باشید، که تقریباً باری را بر دوش برنامه وارد می‌کند.

مانند بسیاری از همسایگان در جکسون، پیدا کردن مکانی برای مراقبت از بهداشت شخصی اولویت اصلی تیم است. سندرز گفت که این برنامه در حال جستجوی مکان هایی برای اسکان ورزشکارانی است که در محوطه دانشگاه یا سایر نقاط جکسون زندگی می کنند.

“بنابراین در حال حاضر، ما در حالت بحران کار می کنیم. من باید این بچه ها را از دانشگاه خارج کنم. آنهایی که در محوطه دانشگاه زندگی می کنند، آنهایی که در شهر جکسون زندگی می کنند در یک هتل قرار می گیرند و آنها را اسکان می دهم تا بتوانند به درستی دوش بگیرند. و به نیازهای آنها رسیدگی کنید. مطمئن شوید که همه بچه های ما تغذیه شده اند و همه بچه های ما نیازهای زندگی را برای چند روز آینده دارند تا این بحران باقی بماند. این چیزی است که ما در حال حاضر داریم عمل می کنیم، بنابراین جایی پیدا خواهیم کرد. برای تمرین، جایی را پیدا کنید که بتواند هر چیز بدی را که ما به آن نیاز داریم و می‌خواهیم همان چیزی باشیم که می‌خواهیم باشیم و غالب است، در خود جای دهد.”



[ad_2]

Leave a reply