تیم رقص شاخه زیتون برای اجرای رژه شکرگزاری میسی دعوت شد

[ad_1]

ممفیس، تن. (WREG) — تیم رقص دبیرستان شاخه زیتون امیدوار است روز شکرگزاری را در سیب بزرگ با اجرای رژه بزرگ روز شکرگزاری میسی سپری کند.

تیم یازده نفره پس از برنده شدن در یک مسابقه ملی رقص، این دعوتنامه را دریافت کرد. مربی رقص آنها گفت که آنها فقط باید پول لازم را جمع آوری کنند تا آنها را به آنجا برسانند.

دنیس تایلر گفت: “هزینه هر دختر 2500 دلار است.”

تیم رقص OBHS

تیم رقص OBHS در فصول فوتبال و بسکتبال برای طرفداران اجرا می کند. آنها همچنین خود را برای مسابقات تیم اول خود آماده می کنند.

تایلر گفت که او همچنین باید یک روال رقص کاملاً جدید را یاد بگیرد تا برای تماشاگران تلویزیون ملی اجرا کند.

تایلر گفت: “بنابراین آنها رقص را برای ما ارسال خواهند کرد.” “من می دانم که این یک روال پوم خواهد بود. انجام یک روتین پوم لذت بخش خواهد بود.”

window.loadAnvato({“mcp”:”LIN”,”width”:”100%”،”height”:”100%”،”video”:”8032616″,”autoplay”:false,”expect_preroll”:true “pInstance”:”p0″، “plugins”:{“comscore”:{“clientId”:”6036439″، “c3”:”wjtv.com”، “version”:”5.2.0″، “useDerivedMetadata” :true,”mapping”:{“c3″:”wjtv.com”،”ns_st_st”:”wjtv”،”ns_st_pu”:”Nexstar”،”ns_st_ge”:”News”،”cs_ucfr”:””}} “dfp”:{“adTagUrl”:”

تایلر گفت که این یک سفر در تمام عمر برای تیم رقص خواهد بود. آنها یک هفته را در نیویورک صرف تمرین و گشت و گذار خواهند کرد.

تایلر گفت: ما همه هیجان زده ایم. “از می سی سی پی آمده و این فرصت را دارم که به نیویورک بروم و بخشی از همه چیزهای زیبای نیویورک باشم و همه مناظر را ببینم. دخترها بسیار خوشحال هستند.”

تایلر گفت به همین دلیل است که او بسیار سخت کار می کند تا مطمئن شود که همه رقصندگان می توانند هزینه سفر را تامین کنند.

باشگاه تقویت کننده رقص OBHS یک صفحه GoFundMe و چندین حساب تلفن همراه و آنلاین راه اندازی کرده است تا به جمع آوری پول برای تیم کمک کند.

او گفت: “تنها بخشی از کل جشن رژه روز میسی که بزرگ است و سپس حضور در تلویزیون ملی دیوانه کننده است. مایه ی حواس پرتی است. ما برای این فرصت بسیار هیجان زده هستیم.”

96مین رژه سالانه روز شکرگزاری میسی در 24 نوامبر 2022 برگزار می شود.

اگر می خواهید به تیم کمک کنید، اینجا را کلیک کنید.

[ad_2]

Leave a reply