تنها مرکز سوختگی می سی سی پی که در اکتبر بسته می شود

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – تنها مرکز سوختگی می سی سی پی، واقع در مریت سلامت مرکزی در جکسون، در 14 اکتبر 2022 بسته می شود.

Clarion Ledger گزارش داد که بیماران سوختگی در می سی سی پی به بیمارستان پزشکان در آگوستا، جورجیا، مرکز سوختگی آتش نشانان – منطقه یک بهداشت در ممفیس، تنسی، یا بهداشت ایالات متحده آمریکا در موبایل، آلاباما هدایت خواهند شد.

بیمارستان بیانیه زیر را به WJTV 12 News منتشر کرد.

نیازهای پیچیده پزشکی بیماران سوختگی نیاز به حمایت طیف وسیعی از متخصصان دارد – متخصصانی که معمولاً با برنامه‌های سوختگی مانند جراحی پلاستیک مرتبط هستید و سایرین که معمولاً به آنها فکر نمی‌کنید، مانند گوارش، چشم پزشکی و اورولوژی. همه‌گیری COVID-19 و محیط چالش‌برانگیز کارکنان و استخدام، جذب متخصصان مورد نیاز برای حفظ برنامه سوختگی را به طور فزاینده‌ای برای ما دشوار کرده است، که دلیل اصلی این است که ما تصمیم دشواری را برای بستن مرکز سوختگی گرفته‌ایم. قابل اجرا از 14 اکتبر 2022.

خدمات سوختگی، که شامل جراحی سوختگی، آی سی یو و استپ داون، و کلینیک خدمات توانبخشی سوختگی و دست است، در آن زمان فعالیت خود را متوقف خواهند کرد. کلینیک سوختگی به ارائه مراقبت از بیماران فعلی ادامه خواهد داد تا زمانی که آنها به سایر اقدامات پزشک مناسب منتقل شوند.

ما اهمیت خدمات سوختگی برای جامعه و منطقه را درک می کنیم و با سایر ارائه دهندگان منطقه ای در حال گفتگو بوده ایم تا امکان ایجاد یک برنامه سوختگی توسط آنها را بررسی کنیم. ما سپاسگزاریم که توانستیم نیازهای سوختگی و بازسازی بیماران را از ایالت خود و از سراسر منطقه در 14 سال گذشته برآورده کنیم.

مریت سلامت مرکزی

[ad_2]

Leave a reply