تمرکز بر می سی سی پی: نخود سیاه چشم سال نو

[ad_1]

شهرستان رنکین، خانم. (WJTV) – احتمالاً آخرین مجموعه از سنت های سال نو را برای ناهار یکشنبه یا دوشنبه خورده اید. اما نخود و سبزی چشم سیاه برای مدت طولانی یک سنت بوده است که سنت هایی در اطراف آن سنت ها رشد می کند.

دلیل خوردن نخود سیاه چشم و نوعی سبزی برای عید نوروز مبهم است. آنها قرار است نماینده پول باشند، برای یک چیز. نخود، سکه سبزه ها، پول تا زدن. اگر آنها را در روز سال نو بخورید، در سال آینده پول زیادی خواهید داشت. می توانید نخود فرنگی خود را از ابتدا بپزید یا فقط یک قوطی را باز کنید. حتی می توانید بیرون بروید و آنها را بخورید.

برندا هرینگتون می‌گوید مدت‌هاست که در روز سال نو در پست تجارت خلیج Pelahatchie در شهرستان رانکین سبزیجات و نخود فرنگی سرو می‌کنند.

اکنون 40 سال است.

خوردن نخود سیاه چشم و نوعی سبزی در روز سال نو هم شانس آور است. آن را در گوگل جستجو کنید و دلایل مختلفی را پیدا خواهید کرد.

“تا آنجا که کلم و نخود سیاه چشم به آن اعتقاد دارم. من معتقدم که آنها واقعا برای شما و همه چیز مفید هستند.”

“من هنوز بالای زمین هستم.”

برخی از افراد برای خوش شانس بودن اهمیتی نمی دهند.

«من اصلاً هیچ نوع لوبیا نمی‌خورم».

اما خوش شانس باشید یا نه، این یک سنت است. مردم ترجیح می دهند سنت شکنی نکنند. این پیوندی است با گذشته و نشان دهنده نوعی تداوم در زندگی است.

“فقط از پدربزرگ و مادربزرگ منتقل شده است.”

“اما این همیشه یک سنت جنوبی است. من هیچ دلیلی برای تغییر در حال حاضر نمی بینم.”

اما با گذشت حدود چهل سال از سرو کردن نخود و سبزیجات در روز سال نو، خوردن غذای سنتی در اینجا به سنت خود تبدیل شده است.

“این روز سال نو است. در روز سال نو، شما هر راهی را برای رسیدن به خلیج Pelahatchie پیدا می کنید تا نخود چشم سیاه، کلم و نان ذرت تهیه کنید.”

نه تنها نخود فرنگی، نان ذرت و سبزیجات سنت هستند، بلکه آمدن به خلیج Pelahatchie برای خانواده من نیز سنت است.»

خرافات یا سنت، دستور غذای مخفی یا خارج از بخش غذاهای منجمد، در خانه یا در یک مکان سنتی، موفق باشید یا فقط به این دلیل که شما آنها را دوست دارید، سال را با یک سنت شروع می کنیم، زیرا احتمالاً چیزهای غیر سنتی زیادی در راه است. خوب است که کارها را با ایستادن روی زمین آشنا شروع کنیم.

[ad_2]

Leave a reply