تماشا کنید: Jan. جلسه 6 بر ترامپ در طول قیام متمرکز است

[ad_1]

واشنگتن (NewsNation) – کمیته منتخب مجلس نمایندگان در مورد بررسی ژانویه. انتظار می‌رود که شورش 6 بر روی کاری که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در کاخ سفید انجام می‌داد، متمرکز باشد، در حالی که شورش در ساختمان کنگره ایالات متحده رخ داد.

پنج شنبه هشتمین جلسه استماع کلی کمیته و دومین جلسه استماع در پرایم تایم است. اولین بار که در 9 ژوئن برگزار شد، بیش از 20 میلیون نفر تماشا کردند.

هرزه. آدام کینزینگر، جمهوری‌خواه ایلینوی که یکی از دو عضوی است که این جلسه را رهبری می‌کند، گفت که انتظار دارد این جلسه “چشم‌های مردم را به طرز چشمگیری باز کند.”

چندین دستیار سابق کاخ سفید روز پنجشنبه شهادت می دهند. مت پوتینگر، معاون مشاور امنیت ملی و سارا متیوز، دستیار مطبوعاتی آن زمان، هر دو در تاریخ ژانویه استعفای خود را ارائه کردند. 6، 2021، پس از آنچه در آن روز دیدند. ترامپ جلسات استماع در رسانه های اجتماعی را رد کرده و بسیاری از شهادت ها را جعلی می داند. گزیده‌هایی از بیش از 1000 مصاحبه کمیته انتظار می‌رود که جلسه پنجشنبه شب فصل پایانی را به جلسات شش هفته گذشته اضافه کند که گاه ملت را مجذوب خود کرده و رکوردی برای تاریخ ارائه کرده است.

پیش از جلسه استماع، کمیته ویدئویی از چهار دستیار سابق کاخ سفید منتشر کرد – کایلی مک‌انانی، سخنگوی مطبوعاتی، ژنرال دستیار امنیتی. کیت کلوگ، پت سیپولون، مشاور کاخ سفید و دستیار اجرایی مولی مایکل، رئیس‌جمهور آمریکا – شهادت دادند که ترامپ در اتاق ناهار خوری خصوصی با تلویزیون روشن در جریان خشونت بود.

این هیئت گفته است که تحقیقات آن ادامه دارد و جلسات دیگر نیز امکان پذیر است. انتظار می رود پاییز امسال گزارش اولیه و گزارش نهایی را تا پایان این جلسه کنگره تهیه کند.

NewsNation جلسات استماع را در ساعت 8 بعد از ظهر به وقت شرقی پخش خواهد کرد. می توانید این جلسه را به صورت زنده در پخش کننده بالا تماشا کنید.

برای پوشش قبلی جلسات قبلی، اینجا را کلیک کنید.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Leave a reply