تماشای زنده: مراسم یادبود 11 سپتامبر در منهتن پایین

[ad_1]

منهتن پایین (PIX11) – یکشنبه 21 سال از ربودن چهار هواپیما توسط تروریست ها و سقوط دو فروند از آنها به مرکز تجارت جهانی در منهتن پایین می گذرد.

در تاریک ترین روز شهر نیویورک، نزدیک به 3000 نفر کشته و هزاران نفر دیگر زخمی شدند. در بیش از دو دهه پس از آن، سرطان و سایر مسائل بهداشتی جان بسیاری از افراد دیگر را گرفته است که در اطراف زمین صفر در معرض سموم قرار داشتند. این بیماری ها همچنان به اولین پاسخ دهندگان و غیرنظامیان مبتلا می شوند.

اعضای خانواده قربانیان 11 سپتامبر صبح یکشنبه در منهتن پایین گرد هم می آیند تا نام آنها را با صدای بلند بخوانند و به عهدی که هرگز فراموش نمی کنند احترام بگذارند. اخبار PIX11 مراسم را از ساعت 8:30 صبح به صورت زنده پخش می‌کند و برای به‌روزرسانی این صفحه را بازخوانی کنید.

این برنامه شامل لحظاتی سکوت به مناسبت برخی رویدادهای 11 سپتامبر است که از ساعت 8:46 صبح با سقوط اولین هواپیما به برج شمالی مرکز تجارت جهانی آغاز می شود.

در این مراسم بزرگداشت غم انگیز علاوه بر بستگان آن مرحوم، مسئولان نیز حضور خواهند داشت. کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، از جمله بزرگانی است که انتظار می رود در این مراسم شرکت کند.

[ad_2]

Leave a reply