تماشای زنده: شهادت شاهدان در دادگاه قتل الکس مرداگ ادامه دارد

[ad_1]

فید زنده از محاکمه قتل الکس مرداگ را در بالا تماشا کنید. رایلی بنسون خبرنگار را دنبال کنید @realrileybenson در توییتر برای به روز رسانی از Walterboro. تیبرای پوشش کامل اخبار در ساعت های 16، 17 و 18 با خبر 2 تماس بگیرید. برای وبلاگ زنده به پایین بروید.

شهرستان کولتون، SC (WCBD) – انتظار می‌رود که شهادت شاهدان در مورد داده‌های تلفن همراه در دادگاه قتل الکس مرداو از روز چهارشنبه از سر گرفته شود.

مرداو متهم به قتل همسرش مارگارت و کوچکترین پسرش پل در ملک خانوادگی آنها در ژوئن 2021 است.

محاکمه قتل الکس مردادو: خلاصه روز هفتم

در جریان تحقیقات الکس مرداگ قرار بگیرید

روز سه‌شنبه، چندین شاهد درباره موضوعاتی مانند یک ویدیوی جنجالی، اسلحه و داده‌های تلفن همراه شهادت دادند.

در طول بازجویی متقابل از مامور ویژه SLED جف کرافت، وکلای موردا به آنچه که تبدیل به نقطه عطف شده است پرداختند – ویدئویی که در آن دادستان‌ها ادعا می‌کنند مردا ممکن است به قتل پل اعتراف کرده باشد.

window.loadAnvato({“mcp”:”LIN”,”width”:”100%”،”height”:”100%”،”video”:”8349151″,”autoplay”:false,”expect_preroll”:true “pInstance”:”p1″، “plugins”:{“comscore”:{“clientId”:”6036439″، “c3”:”wjtv.com”، “version”:”5.2.0″، “useDerivedMetadata” :true,”mapping”:{“c3″:”wjtv.com”،”ns_st_st”:”wjtv”،”ns_st_pu”:”Nexstar”،”ns_st_ge”:”اخبار، سیاست، اخبار محلی، گزارش مصرف کننده”، “cs_ucfr”:””}},”dfp”:{“adTagUrl”:”

پسر عموی مرداو که سه تفنگ 300 تایی را به او فروخت، که یکی از آنها به ادعای دادستان می‌توانست در قتل‌ها استفاده شده باشد، نیز شهادت داد.

چندین شاهد شهادت طولانی و فنی در مورد داده های تلفن همراه، با ستوان SLED دادند. بریت داو قابل هضم ترین اطلاعات را ارائه می دهد. او یک جدول زمانی از فعالیت تلفن همراه مگی در شب قتل ارائه کرد که نشان می داد آخرین متن خوانده شده در تلفن او ساعت 8:49 شب بوده و تلفن کمی بعد قفل شده است، اما فعالیت هایی مانند تغییر جهت و مراحل روی آن ضبط شده است. تلفن بعد از زمانی که تصور می شد او مرده است.

انتظار می رود بریت در ساعت 9:30 صبح شهادت بدهد


وبلاگ زنده محاکمه قتل الکس مردادو:

9:36 صبح – دادستان ها بازجویی از ستوان SLED را از سر گرفتند. بریت داو، کارشناس پزشکی قانونی تلفن همراه، در مورد داده های تلفن همراه مگی.

در ساعت 10:05:13 شب، Dove می گوید فعالیت در تلفن نشان می دهد Find my iPhone در حال اجرا بود. نکته مهم، او خاطرنشان کرد که نمی‌تواند تشخیص دهد که آیا این بدان معناست که کسی در تلاش است تلفن را از طریق Find my iPhone پیدا کند یا در پس‌زمینه برنامه‌ای که در اوایل روز باز شده است، اجرا می‌شود.

داو می گوید که آن شب هیچ داده GPS قابل توجهی روی تلفن مگی ثبت نشده است.

تلفن مردا به عنوان مدرک پذیرفته شده است. داو می‌گوید این تلفن در سپتامبر 2021 به او داده شد. یک هارد دیسک حاوی اطلاعات استخراج‌شده از تلفن موردا نیز پذیرفته شده است.

Dove خاطرنشان می کند که هارد دیسک اطلاعات امتیازات وکیل-مشتری را که در تلفن مردا یافت می شود حذف می کند.

هیچ یک از تماس‌های موجود در گزارش تماس‌های مردا حذف نشد. گزارش تماس برای محافظت از شماره تلفن های موجود در گزارش مهر و موم شده است.

Dove از طریق گزارش تماس ها عبور می کند. او چندین تماس فیس تایم با مگی در روزهای منتهی به قتل و همچنین در ساعت 10:25 شب 7 ژوئن، شب قتل، برقرار کرد. از 4 ژوئن 2021 تا 7 ژوئن 2021 در ساعت 10:25 شب فاصله وجود دارد. Dove گواهی می دهد که این شکاف احتمالاً نشان می دهد اطلاعات از گزارش تماس حذف شده است. کاربر می تواند به راحتی تماس های انتخاب شده را از گزارش تماس های اخیر خود حذف کند.

علاوه بر این، تماس‌هایی که مگی از مرداگ در آن شب دریافت کرد، در گزارش او ظاهر نشد. از داو پرسیده می شود که آیا هر کاری که در تحلیل او انجام می شود، آن نقاط داده خاص را حذف می کند. او می گوید نه.

آنها به بررسی داده های پیام متنی استخراج شده از تلفن مردا می پردازند.

مردا بخشی از همان متن گروهی بود که مگی در آن حضور داشت، بنابراین او همچنین پیامی را از جان ماروین مرداگ در ساعت 8:31 بعد از ظهر دریافت کرد که از او می‌پرسید آیا کسی می‌خواهد روز بعد به ملاقات پدر بیمارش برود، و متنی از لین در ساعت 8: ساعت 31 بعد از ظهر گفت که تمام روز در دادگاه بوده است.

متن ها تا ساعت 13 روز بعد از طریق تلفن مردا خوانده نشد.

آن‌ها متن‌هایی را که در اوایل روز ارسال شده بود مرور می‌کنند و مشخص می‌کنند که مردا هر یک از آنها را حدود 20 دقیقه پس از ورود آنها خوانده است. داو به طور کلی گفت، مرداو متون را در حدود یک ساعت پس از دریافت آنها می خواند، به استثنای برخی موارد.

در ساعت 9:08 شب، مردا به مگی پیام داد: “برو M را بررسی کند، بلافاصله برگرد.”

در ساعت 9:47 بعد از ظهر، مردا به مگی پیام داد: “به من زنگ بزن عزیزم.”

او در ساعت 10:24 شب به روگان گیبسون پیام داد و گفت “به من زنگ بزن”.

آنها به گزارش فعالیت از تلفن مردا می پردازند.

Dove مراحل ضبط شده در تلفن را طی می کند:

  • 49 مرحله بین ساعت 6:02 بعد از ظهر تا 6:07 بعد از ظهر ثبت شده است
  • 173 بین ساعت 18:14 تا 18:23 ضبط شده است
  • 57 قدم بین 6:42 بعد از ظهر تا 6:43 بعد از ظهر ثبت شده است
  • 283 قدم بین ساعت 6:52 بعد از ظهر تا 7:02 بعد از ظهر ثبت شده است
  • ۱۶۵ قدم در ساعت ۷:۰۳ بعد از ظهر ثبت شد
  • 200 قدم ثبت شده در ساعت 7:15 بعد از ظهر
  • 47 قدم در ساعت 7:28 بعد از ظهر ثبت شد.
  • 29 قدم در ساعت 7:41 بعد از ظهر ثبت شد
  • 270 قدم در ساعت 7:55 بعد از ظهر ثبت شد
  • 74 قدم در ساعت 20:05 ثبت شد
  • 283 گام ثبت شده از ساعت 9:02 شب تا 9:06 شب

داو دوباره شهادت داد که مراحل 100٪ دقیق نیستند و مکان را نشان نمی دهند. فقط حرکتی مانند راه رفتن یا دویدن را ثبت می کند. این گوشی قادر است بین آن نوع حرکت و حرکتی مانند رانندگی تمایز قائل شود.

دادستان ها بین ساعت 8:05 بعد از ظهر تا 9:02 بعد از ظهر، از داو می پرسند که آیا او معتقد است که تلفن در حدود یک ساعت بین ساعت 8:09 بعد از ظهر تا 9:02 بعد از ظهر با تلفن همراه بوده است یا خیر.

در مورد رویدادهای دستگاه مانند تغییرات جهت‌گیری، داو گفت داده‌هایی از اوایل عصر در تلفن الکس وجود دارد، اما شکافی وجود داشت که در شب قتل‌ها هیچ فعالیتی وجود نداشت. داو تصدیق کرد که تلفن را ماه‌ها پس از قتل دریافت کرده است و داده‌هایی که او از شب قتل استخراج کرده است، جزئی نخواهد بود، زیرا احتمالاً برخی از داده‌ها به طور خودکار حذف شده‌اند.

آنها به مرور متون گروهی که در ساعت 8:31 بعدازظهر وارد شده بودند برمی‌گردند. دادستانی خاطرنشان می‌کند که این متن‌ها در طول شکاف زمانی ثبت‌شده وارد شده‌اند، اما حتی پس از اینکه موردا دوباره شروع به حرکت کرد، خوانده نشدند.

تلفن پل مردا به شواهد معرفی می شود. Dove تلفن را در 13 آگوست 2021 دریافت کرد. آنها مجبور شدند آن را به سرویس مخفی ایالات متحده بفرستند تا قفل آن را باز کند.

گزارش تماس‌های پل مرداگ برای محافظت از شماره‌های تلفن در مدارک مهر و موم قرار می‌گیرد.

آنها بر تماس های شب 7 ژوئن 2021 تمرکز می کنند.

تماس در ساعت 8:32 شب رد شد

تلفن در ساعت 8:40:20 شب با روگان گیبسون تماس خروجی داشت. تماس پاسخ داده شد و کمی بیش از چهار دقیقه طول کشید.

یک فیس تایم خروجی به روگان گیبسون در ساعت 8:44:34 بعد از ظهر رخ داد که پاسخ داده شد و 11 ثانیه به طول انجامید.

این آخرین تماس خروجی بود و هیچ تماس ورودی دیگری از طریق تلفن پل پاسخ داده نشد.


9:35 صبح – دادگاه در حال برگزاری است.

وصل بمون:دریافت هشدارهای خبری از این آزمایشی و تماشای آن در حال حرکت بابرنامه NEWS 2(آن را از اینجا دانلود کنید). شما همچنین می توانید مشترک شویدایمیل های روزانهبرای آخرین اخبار در مورد این آزمایش.



[ad_2]

Leave a reply