تماشای زنده: بایدن در مورد تورم صحبت می کند

[ad_1]

واشنگتن (نیوزنشن) – رئیس جمهور جو بایدن قرار است ساعاتی پس از آنکه دولت گزارش داد اقتصاد برای دومین سه ماهه متوالی کوچک شده است، اظهاراتی در مورد تورم ارائه می دهد که با سرعت سالانه 0.9 درصد کاهش می یابد و این نگرانی را ایجاد می کند که کشور ممکن است به رکود نزدیک شود.

کاهشی که وزارت بازرگانی روز پنجشنبه در تولید ناخالص داخلی – وسیع‌ترین شاخص اقتصاد – گزارش کرد، به دنبال کاهش 1.6 درصدی سالانه از ژانویه تا مارس بود. فصل های متوالی کاهش تولید ناخالص داخلی یک شاخص غیررسمی، هرچند نه قطعی، از رکود است.

این گزارش در زمان حساسی منتشر می شود. مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها زیر بار تنبیه تورم و هزینه‌های استقراض بالاتر دست و پنجه نرم می‌کنند.

بایدن قرار است بعدازظهر پنجشنبه درباره این گزارش و «قانون کاهش تورم 2022» صحبت کند. NewsNation سخنان بایدن را در پخش کننده بالا پخش زنده خواهد کرد.

این در حالی است که آخرین نظرسنجی NewsNation/Decision Desk HQ نشان می دهد که ترس رأی دهندگان از تورم در حال افزایش است و از نگرانی آنها در مورد بیکاری فراتر رفته است. بیش از 62 درصد از رأی دهندگان مورد بررسی، رئیس تورم را در رأس نگرانی های خود قرار دادند که بیش از نگرانی های آنها در مورد بیکاری، کووید-19 و جرم و جنایت بود.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Leave a reply