تقویت کننده جدید COVID-19 در بخش های بهداشت شهرستان می سی سی پی موجود است

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – از روز سه شنبه، 13 سپتامبر، قرار ملاقات برای تزریق دو ظرفیتی تقویت کننده کووید-19 در تمام کلینیک های بخش بهداشت شهرستان می سی سی پی (MSDH) در دسترس است.

مقامات بهداشتی گفتند که می توان از طریق یا از طریق تماس با خط تلفن ویژه COVID-19 به شماره 877-978-6453 نوبت گرفت.

FDA یک تقویت کننده به روز شده COVID-19 را مجاز کرده است که محافظت بهتری در برابر انواع اخیر ارائه می دهد. مقامات گفتند که تقویت کننده جدید دو ظرفیتی است و محافظت بهتری در برابر سویه اصلی COVID-19 و انواع Omicron که در حال حاضر باعث بیشتر عفونت ها می شوند (BA.4 و BA.5) ارائه می دهد.

واکسن های به روز شده برای استفاده به عنوان واکسن تقویت کننده برای افراد 12 ساله و بالاتر حداقل دو ماه پس از تکمیل سری واکسیناسیون اولیه (رژیم دو واکسن Pfizer، Moderna یا Noravax، یا رژیم یک واکسن جانسون و جانسون/Jannsen) یا دو ماه پس از آخرین تزریق بوستر.

دکتر اپیدمیولوژیست ایالتی MSDH گفت: «ما قویاً توصیه می‌کنیم که هر کسی که واجد شرایط است باید ادامه دهد و هم‌اکنون تقویت‌کننده به‌روز شده را دریافت کند تا بهترین محافظت را در برابر عفونت COVID-19 و عوارض شدید ناشی از COVID-19 ارائه دهد.» پل بایرز. «همیشه احتمال افزایش موارد با ورود به ماه های پاییز و زمستان وجود دارد. برای محافظت از خود منتظر نباشید.»

MSDH واکسیناسیون علیه COVID-19 را برای افراد شش ماهه و بالاتر توصیه می کند.

واکسیناسیون کووید-19 بدون هزینه از سوی ادارات بهداشت شهرستان در دسترس است. واکسیناسیون همچنین در داروخانه ها و ارائه دهندگان خصوصی در سراسر ایالت موجود است.

از بیماران خواسته می شود در صورت وجود، کارت واکسیناسیون OVID-19 خود را در قرار ملاقات خود بیاورند.

[ad_2]

Leave a reply