تغییر در قانون مدارس MS می تواند اسلحه را در محوطه دانشگاه مجاز کند

[ad_1]

ممفیس، تن. — شورای آموزش می سی سی پی به بازنگری در سیاست هیئت ایالتی رای داده است که سلاح در محوطه مدرسه را ممنوع می کند.

هیئت به بازنگری قانون 97.1 دستورالعمل سیاستگذاری آموزش و پرورش ایالت می سی سی پی رأی داد. این سیاست که در سال 1990 به تصویب رسید، هرگونه حمل سلاح را در محوطه مدرسه ممنوع کرد. این سیاست همچنین مناطق مدارس محلی را ملزم به ایجاد خط مشی در مورد سلاح کرد.

در جریان جلسه روز پنجشنبه شورای آموزش می سی سی پی، مشاور عمومی وزارت آموزش و پرورش می سی سی پی، ارین مایر، گفت که سیاست سال 1990 با قانون ایالت می سی سی پی در تضاد است.

لایحه مجلس 1083، که در سال 2018 به تصویب مجلس نمایندگان رسید، به افرادی که دارای “مجوز سلاح گرم پیشرفته” هستند اجازه می دهد سلاح در اموال عمومی حمل کنند.

این لایحه همچنین بیان می‌کند که هر قانونی «که اثر محدود کردن مکان‌های اموال عمومی را داشته باشد» که در آن شخص ممکن است سلاح حمل کند، تأثیری نخواهد داشت.

HB1083PS دانلود کنید

برایان مک گاریتی، مدیر مدارس مایر و Orderly، درخواست تصویب یک قانون موقت را کرد که به آن اجازه می‌دهد سیاست 1990 فوراً برای مجاز کردن اسلحه در محوطه دانشگاه تجدید نظر شود. مایر گفت که بازبینی درخواستی، سیاست هیئت ایالتی را با قوانین ایالت می سی سی پی مطابقت می دهد.

مایر گفت که قوانین ایالتی بدون توجه به سیاست هیئت ایالتی می سی سی پی جایگزین خواهد شد.

سیاست هیئت ایالتی همچنان از مناطق مدرسه ای می سی سی پی می خواهد که مقرراتی را در مورد سلاح در محوطه دانشگاه ایجاد کنند.

[ad_2]

Leave a reply