تعقیب مظنون به قتل در نیواورلئان، افسر تنسی در جریان است.

[ad_1]

نیواورلئان (WGNO) – اداره پلیس نیواورلئان در جستجوی مردی است که به گفته آنها مسئول تیراندازی یک زن در مرکز شهر نیواورلئان در روز دوشنبه است. NOPD به دنبال بی جی براون 32 ساله است.

براون به خاطر نقشش در قتلی که حوالی ساعت 9:30 صبح در بلوک 1400 خیابان ایبرویل رخ داد، تحت تعقیب قرار گرفت. به گفته منشی دادگاه مدنی نیواورلئان، کاساندرا جونز در این تیراندازی کشته شد.

قربانی تیراندازی در خیابان ایبرویل، کاساندرا جونز
قربانی تیراندازی در خیابان ایبرویل، کاساندرا جونز

جوخه حکم مجرمان خشونت آمیز NOPD به همراه مارشال های ایالات متحده جستجو برای براون را در 27 ژوئن پس از صدور حکم دستگیری او آغاز کردند. اما جست‌وجوی براون رسما از مرزهای ایالتی عبور کرده است. به گفته شرکای ما در WKRN در تنسی، براون همچنین می خواهد به یک افسر پلیس شلیک کند.

پس از تیراندازی ادعایی در نیواورلئان، مظنون به TN فرار کرد. در حالی که در TN بود، یک افسر پلیس ارین تلاش کرد تا ترافیک را متوقف کند، اما به گفته پلیس، براون یک اسلحه را بیرون آورد و به افسر شلیک کرد. براون از بازداشت فرار کرد و همچنان در حال فرار است. گفته می شود وضعیت این افسر مساعد است.

WKRN گزارش می دهد که کامیونی که براون رانندگی می کرد، پیدا شده است و تعقیب و گریز در حال حاضر ادامه دارد. گشت بزرگراه تنسی و سایر آژانس های مجری قانون گفتند که معتقدند او را در منطقه ای جنگلی در شمال بزرگراه 13 مهار کرده اند.

هر کسی که اطلاعاتی در مورد محل اختفای BJ Brown یا اطلاعات مربوط به تیراندازی مرگبار دارد باید با واحد قتل NOPD به شماره 504-658-5300 تماس بگیرد یا به طور ناشناس با Crimestoppers با شماره 504-822-1111 و رایگان با شماره 1-877-903 تماس بگیرد. -7867.

[ad_2]

Leave a reply