تعقیب از مدیسون به جکسون، 4 نفر در زندان، 1 نفر تحت تعقیب هستند

[ad_1]

مدیسون، خانم (WJTV) – تعقیب و گریز پلیس چند شهر که در مدیسون آغاز شد با دستگیری سه مرد و یک نوجوان در روز شنبه 4 ژوئن به پایان رسید. یک مظنون همچنان فراری است.

پلیس مدیسون گفت که به آنها گفته شد که یک دوج چارجر مشکی و یک مرسدس SUV مشکی در یک پارکینگ در حوالی ساعت 5:40 بعد از ظهر به طور مشکوکی عمل کردند.

افسران گفتند مرسدس را گم کرده اند. گزارش شده است که چارجر پس از سقوط در نزدیکی جاده راگزدیل در کانتون متوقف شد. افسران گفتند سه نفر فرار کردند اما یک نوجوان دستگیر شد. ظاهراً مرسدس بنز دو مظنون دیگر را که فرار کرده بودند، دستگیر کرد. مأموران متوجه شدند که چارجر دزدیده شده است و طبق گزارش ها، اسلحه ای را پیدا کردند که توسط مظنونان به بیرون پرتاب شده بود.

پلیس گفت که مرسدس بنز بعداً در I-55 به سمت جنوب مشاهده شد. پلیس ریجلند به تعقیب و گریز در خیابان ایالتی در جکسون پیوست. افسران گفتند مرسدس بنز در خیابان ایالت و دادگاه بلوط سفید توقف کرد. آنها گفتند افراد داخل خودرو متواری شدند. سه نفر از مظنونان پس از گشت و گذار چندین سازمان مجری قانون در منطقه دستگیر شدند. ماموران گفتند چندین قبضه سلاح گرم کشف و ضبط شده است. یکی از آنها به سرقت رفته است.

سانتیاگو براون، 20 ساله، از کلینتون، به دریافت اموال مسروقه، داشتن سلاح گرم مسروقه، داشتن ماده کنترل شده (ماری جوانا)، فرار جرم و مقاومت در برابر دستگیری متهم شد. افسران گفتند که او همچنین حکمی برای حمله شدید به کلینتون دارد.

دیمارکوس دی. جونز، 18 ساله، از جکسون، و کورنلیوس کی. اسکات، 20 ساله، از جکسون، هر دو به دریافت اموال مسروقه متهم شدند. نوجوانی که پس از سقوط چارجر دستگیر شده بود نیز به دریافت اموال مسروقه متهم شد.

خاویر ویلیامز، 18 ساله، اهل بایرام، می‌خواست اموال مسروقه و جنایت را دریافت کند. هر کسی که اطلاعاتی در مورد ویلیامز دارد می تواند با اداره پلیس مدیسون به شماره (601) -856-6111 تماس بگیرد.

ماموران می گویند هیچ تلفات جانی و مالی وارد نشده است. مظنونان بزرگسال به بازداشتگاه شهرستان مدیسون منتقل شدند. این نوجوان به بازداشتگاه نوجوانان منطقه منتقل شد.

[ad_2]

Leave a reply