تشییع جنازه تایر نیکولز: پخش زنده و به روز رسانی

[ad_1]

ممفیس، تن. (WREG) – مراسم تشییع جنازه تایر نیکولز، راننده 29 ساله ای که پس از توقف وحشیانه پلیس جان خود را از دست داد، چهارشنبه در ممفیس با حضور کشیش برگزار می شود. الشارپتون در حال ارائه مداحی.

مراسم تشییع جنازه در این داستان در ساعت 1 بعد از ظهر CT / 2 بعد از ظهر به وقت شرقی به صورت زنده پخش می شود. توجه داشته باشید ساعت سرویس دهی از ساعت 10:30 صبح تغییر یافته است

نیکولز در کلیسای مسیحی بلوار می سی سی پی، 70 N. Bellevue Blvd. در ممفیس

بن کرامپ، وکیل خانواده نیکولز، در سرویسی که توسط کشیش رهبری می‌شود، یک «تماس برای اقدام» ارائه خواهد کرد. جی. لارنس ترنر. کاخ سفید تایید کرد که کامالا هریس معاون رئیس جمهور در این مراسم شرکت خواهد کرد.

نیکولز پس از فرار از ایستگاه ترافیکی به سمت خانه والدینش در جنوب شرقی ممفیس در شب ژانویه مورد اسپری فلفل، ضرب و شتم و لگد قرار گرفت. 7. سه روز بعد در بیمارستان به شدت مجروح شد.

جدیدترین تایر نیکولز:

پنج افسر سابق پلیس ممفیس، اعضای واحد SCORPION اخیراً منحل شده در اداره پلیس ممفیس، اخراج شده و به قتل درجه دو متهم شدند. دو نفر دیگر به همراه دو معاون کلانتری از خدمت معاف شدند. سه کارمند آتش نشانی نیز که به این حادثه پاسخ دادند اخراج شده اند.

سه شنبه شب، خانواده نیکولز به فعالان جامعه و رهبران مذهبی از جمله کشیش پیوست. آل شارپتون در کلیسای ممفیس جایی که مارتین لوتر کینگ جونیور. سخنرانی معروف خود را در قله کوه در آستانه ترورش ایراد کرد و خواستار اتحاد و تغییر شد.

ما یک مبارزه طولانی در پیش داریم، اما باید برای آن قوی بمانیم، پس عدالت برای تایر. رادنی ولز ناپدری نیکولز گفت: عدالت برای تایر.

[ad_2]

Leave a reply