تبدیل انبار جکسون به مجموعه ورزشی

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – یک مجموعه ورزشی جدید برای جوانان جامعه جکسون در حال ساخت است.

انبار قدیمی در کنار جاده ریموند عناوین زیادی داشته است. در واقع، این اولین باشگاه سام در شهر بود و بعداً به یک فروشگاه مبلمان تبدیل شد. اکنون، این مجموعه چند ورزشی جکسون به نمایندگی از آکادمی توسعه و وزارتخانه های افق جدید است.

نماینده ایالت رونی کروداپ جونیور. برنامه های بزرگی برای تاسیسات دارد.

“ما به نوعی یک مجموعه ورزشی چندگانه و همچنین با فعالیت های مختلف دیگر انجام خواهیم داد. بنابراین، ما با بسکتبال، بوکس صخره نوردی و تنیس و چیزهایی از این دست شروع می‌کنیم، اما امیدواریم که در اینجا فرصت‌های بیشتری برای بچه‌ها و جوانان داشته باشیم تا بتوانند هنرهای خود و همچنین فعالیت‌هایشان را بیان کنند. Crudup گفت.

کروداپ گفت که کمبود فرصت برای جوانان در جکسون وجود دارد. ماموریت او حذف آن و ایجاد فضایی برای بازی و سرگرمی بچه ها است.

«گاهی اوقات منفی‌های زیادی وجود دارد که در شهر جکسون بدون جوانی اتفاق می‌افتد. فرصت های زیادی وجود ندارد و بنابراین ما این مکان را ساختیم تا بتوانیم جوانان بیشتری را در خود جای دهیم. ما بسکتبال نیمه شب، بسکتبال جمعه شب را در تمام طول تابستان انجام دادیم، و به سرعت دیدیم که فضا به اندازه کافی بزرگ یا به اندازه کافی بزرگ نیست، و بنابراین، زمین دوم دیگری را در یک مرکز بزرگتر ساختیم که می تواند جوانان بیشتری را در خود جای دهد، و همچنین ما می توانیم کارهای بیشتری را نه تنها بسکتبال انجام دهیم بلکه فعالیت ها و هنرهای دیگر را نیز انجام دهیم. ما این کار را برای فرصت‌هایی برای بچه‌ها انجام می‌دهیم تا بتوانند بیایند و بازی کنند و از آن لذت ببرند. اما همچنین، ما قصد داریم میزبانی مسابقات را در اینجا انجام دهیم و کارهای دیگری را انجام دهیم که این امر را برای جامعه بسیار معمول می کند.” Crudup.

TDA و New Horizon این پروژه را در ماه آوریل آغاز کردند و امیدوارند تا پایان ماه آن را برای بازی باز کنند. بازسازی ها از درون به بیرون انجام شده است و هر کسی که به دنبال کمک به ایجاد فضای امن برای کودکان جامعه است، بیش از حد از شرکت در پروژه استقبال می کند.

[ad_2]

Leave a reply