تامپسون، NAACP در مورد لوایح جنجالی جکسون جلسه ای برگزار کردند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – بنی تامپسون (D-Miss) نماینده کنگره آمریکا روز پنجشنبه در شهر بود تا در مورد برخی از مسائل بزرگ جکسون در تالار شهر با رئیس NAACP صحبت کند.

رهبران NAACP گفتند که با شهرداری تماس گرفتند تا مردم را در مورد قوانین اخیری که بر شهر جکسون تصویب شده آموزش دهند و در مورد مسائل طولانی مدت با زیرساخت های آب شهر بحث کنند.

این جلسه دنباله روی یکی دیگر از سالن های شهر بود که در ماه اکتبر برگزار شد. از آن زمان، جکسون 600 میلیون دلار بودجه فدرال برای تعمیر زیرساخت های آب دریافت کرده است، اما آنها گفتند که مبارزه برای یک سیستم آب عادلانه هنوز به پایان نرسیده است.

ابره کانر از NAACP گفت: “این یک گام عالی در مسیر درست است، اما ما باید به تلاش ادامه دهیم تا مطمئن شویم که جکسون تمام پول و منابع مورد نیاز خود را برای بازسازی به دست می آورد.”

NAACP شکایتی را به اتهام چندین دهه تبعیض و بی توجهی به سیستم آب این ایالت تنظیم کرد.

او گفت: «در مورد خرابی سیستم آب، اولین کاری که انجام دادیم این بود که شکایتی از عنوان 6 ارائه کردیم که در را باز کرد و نماینده کنگره تامپسون پول را دریافت کرد. دریک جانسون، رئیس و مدیر عامل NAACP، گفت: اگر در مورد راه حل ها صحبت نکنیم، دیگر نمی توانیم این گردهمایی ها را برگزار کنیم.

رهبران همچنین لوایح جنجالی با محوریت جکسون را که در این جلسه قانونگذاری تصویب کردند، مانند لایحه مجلس 1020، که ناحیه بهبود مجتمع پایتخت (CCID) را گسترش می‌دهد و دادگاه شهرداری پایین‌تر ایجاد می‌کند، محکوم کردند. لایحه خانه 1168 نحوه خرج کردن درآمد شهر از مالیات 1 درصدی را محدود می کند و لایحه خانه 698 صورتحساب ارزش ملک برای آب را ممنوع می کند.

شما نمی‌توانید نمونه دیگری از سیستمی را به من ارائه دهید که سعی می‌کنید مانند جکسون آن را تصاحب کنید. شما نمی توانید اداره پلیس دیگری را که می خواهید آن را تصاحب کنید، مانند آنچه در جکسون انجام می دهید، به من بدهید. مردم می خواستند به ما کمک کنند، اولین کاری که باید انجام می دادند این بود که بیایند با ما صحبت کنند.”

این لوایح هنوز در انتظار امضای فرماندار است، اما NAACP قصد دارد در صورت امضای لوایح به قانون، اقدام قانونی علیه ایالت انجام دهد.

جمع آوری زباله در شهرداری در دستور کار نبود اما مشکل به وجود آمد. تامپسون گفت که این مسئله باید قبل از اقدام قانونی حل می‌شد و رهبران شهر باید به آن رسیدگی می‌کردند تا بتوانند به مسائل مبرم‌تر بروند.

[ad_2]

Leave a reply