تاریخ اعدام مرد می سی سی پی متهم به قتل نوجوان در سال 2000 تعیین شد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – دادگاه عالی می سی سی پی تاریخ اعدام مرد متهم به قتل یک دختر 16 ساله را در سال 2000 تعیین کرد.

طبق اسناد دادگاه، تاریخ اعدام توماس ادوین لودن جونیور 14 دسامبر تعیین شده است.

دادستان ها گفتند که لودن لیسا ماری گری را ربود که در 22 ژوئن 2000 در کنار جاده ای در شهرستان ایتاوامبا در شمال می سی سی پی گیر افتاده بود. اسناد نشان می دهد که لودن چهار ساعت را به تجاوز و ضرب و شتم جنسی گذرانده بود و سپس او را خفه کرد و او را تا حد مرگ خفه کرد.

گری در راه بازگشت به خانه از کار به عنوان پیشخدمت در رستوران خانواده اش در جامعه دورسی ناپدید شد. دادستان ها گفتند که او آخرین بار در حال خروج از پارکینگ رستوران دیده شده است. بستگان ساعتی بعد خودروی او را در حالی که کیفش هنوز داخلش بود و چراغ های خطر چشمک می زد پیدا کردند. جسد او روز بعد در ون لودن پیدا شد.

لودن به قتل، تجاوز به عنف و چهار فقره جنایت جنسی متهم شد. او از حق خود برای حضور در هیئت منصفه چشم پوشی کرد و به هر شش اتهام خود اعتراف کرد.

دادگاه ناحیه ایتاوامبا لودن را به اعدام محکوم کرد. او همچنین به اتهام تجاوز به عنف به 30 سال زندان در اداره اصلاحات می سی سی پی (MDOC) و برای هر یک از چهار محکومیت جنسی خود به 30 سال زندان محکوم شد. دادگاه مدار حکم صادر کرد که احکام او به صورت متوالی اجرا شود.

دادستان ها گفتند که لودن محکومیت خود را به چالش کشید و بارها محکوم شد، اما او تمام راه حل های ایالتی و فدرال را به پایان رساند.

آخرین اعدام می سی سی پی در نوامبر 2021 بود. یک آمپول کشنده به دیوید نیل کاکس، که به قتل همسرش و آزار جنسی دختر خردسالش در حالی که مادرش در حال مرگ بود در سال 2012 اعتراف کرده بود، انجام شد.

700_608154دانلود

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Leave a reply