تاج گذاری پادشاه چارلز سوم: نحوه تماشای زنده در ایالات متحده

[ad_1]

لندن (نیوزنشن) – خانواده سلطنتی بریتانیا در حال آماده شدن برای ورق زدن فصل جدیدی با تاجگذاری پادشاه چارلز سوم، در اولین رویداد از نوع خود در 70 سال گذشته است.

اگرچه شاه چارلز سوم سال گذشته با درگذشت مادرش، ملکه الیزابت دوم، بر تخت نشست، اما تاج گذاری یک مراسم مذهبی است که تأیید رسمی تری از نقش او به عنوان رئیس دولت و رئیس کلیسای انگلستان است. همراه با پادشاه، همسرش کامیلا به عنوان اولین بار برای همسر یک پادشاه بریتانیا تاجگذاری خواهد کرد.

تاج گذاری آخرین رویدادی است که توجه جهان را به خانواده سلطنتی بریتانیا جلب می کند، خانواده ای که در سال های اخیر با آشوب و رسوایی همراه بوده است، از خروج شوک پرنس هری و دوشس مگان از وظایف سلطنتی و متعاقب آن هجوم اتهامات علیه خانواده به برادر چارلز، شاهزاده اندرو، متهم به تجاوز جنسی به یک زن در دوران نوجوانی او شده است.

در روزهای منتهی به تاج گذاری، نظرسنجی ها نشان داد که مردم در بریتانیا و ایالات متحده علاقه ای به این مراسم ندارند، به طوری که 64 درصد از پاسخ دهندگان بریتانیایی گفتند که علاقه کمی به تاج گذاری دارند یا اصلاً علاقه ای به این مراسم ندارند. در همین حال، چارلز بالاترین میزان محبوبیت را در میان آمریکایی ها ندارد، اگرچه او نامحبوب ترین خانواده سلطنتی نیست، عنوانی که به برادرش، شاهزاده اندرو می رسد.

شکوه، شکوه و نمادگرایی این رویداد به قرون وسطی باز می گردد، زمانی که پادشاهان انگلیسی از قدرت زیادی برخوردار بودند. حدود 2000 نفر از سراسر جهان برای شرکت در این رویداد به صورت حضوری دعوت شده اند.

انتظار می رود این رویداد – که عملیات گلدن گلوب نامگذاری شده است – بزرگتر از تاجگذاری ملکه فقید الیزابت دوم در سال 1953 باشد. حتی در آن زمان، انتظار می‌رود که قیمت آن حدود 100 میلیون دلار باشد که دلیلی برای نگرانی مردم بریتانیایی است که با رکود اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

کاخ باکینگهام گفت که شاهزاده هری در مراسم تاج گذاری پدرش شرکت خواهد کرد و به ماه ها گمانه زنی در مورد استقبال از شاهزاده پس از اتهامات نژادپرستی و دستکاری رسانه ای خانواده سلطنتی پایان داد.

نحوه تماشای تاجگذاری

اگر می‌خواهید به جشن‌های سراسر حوض بپیوندید، در اینجا چیزی است که برای مشارکت باید بدانید:

این مراسم روز شنبه در لندن برگزار خواهد شد. روز با راهپیمایی آنها از کاخ باکینگهام به ابی وست مینستر آغاز می شود که حدود ساعت 5 صبح به وقت شرقی و 2 بامداد به وقت محلی آغاز می شود.

NewsNation مراسم تاجگذاری را به صورت زنده و آنلاین پخش خواهد کرد. نمی دانید چگونه NewsNation را در تلویزیون خود پیدا کنید؟ از ما استفاده کن برنامه ChannelFinder در اینجا. همچنین می توانید مراسم تاج گذاری را در این استوری مشاهده کنید که در ادامه با پخش زنده به روز رسانی خواهد شد.

[ad_2]

Leave a reply