بیل والر جونیور “به شدت در نظر گرفتن” یک چالش اصلی دولت تیت ریوز

[ad_1]

بیل والر جونیور، رئیس سابق دادگاه عالی و پسر فرماندار سابق، “به شدت” به چالش کشیدن فرماندار می اندیشد. تیت ریوز در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در سال 2023.

ورود والر به رقابت فرمانداری، محیط سیاسی ایالت را متلاطم خواهد کرد و یک مسابقه مجدد دراماتیک برای انتخابات مقدماتی فرمانداری جمهوری خواه در سال 2019 ایجاد می کند، که ریوز پس از دور دوم انتخابات تلخ با قاضی سابق، با 8 امتیاز برنده شد.

والر روز سه‌شنبه به می‌سی‌سی‌پی تودی گفت که او چندین هفته است که با خانواده، دوستان و مشاوران سیاسی صحبت می‌کند. او نامزدی مستقل را رد کرده است، کاری که چندین سیاستمدار به او پیشنهاد کرده اند و در عوض در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در ماه اوت شرکت خواهد کرد.

والر گفت: “من در مورد آن دعا می کنم، به دنبال این هستم که چه کسی ممکن است در مسابقه باشد و چه اتفاقی دیگری ممکن است بیفتد، اما فکر می کنم نیاز اساسی برای تغییر رهبری در راس وجود دارد.” «از بسیاری جهات، مسائلی که من در سال 2019 روی آن‌ها انجام دادم وخیم‌تر هستند و اکنون آشکارتر هستند. بسیاری از مردم در این ایالت آسیب دیده یا ناامید هستند و پاسخ (از طرف فرماندار) وجود ندارد. این ساختار این دولت را تضعیف می کند.»

انتظار می رود ریوز که آخرین سال ریاست جمهوری خود را به عنوان فرماندار آغاز می کند، در یک کنفرانس مطبوعاتی روز سه شنبه در مقر حزب جمهوری خواه می سی سی پی به طور رسمی اعلام کند که برای انتخاب مجدد نامزد می شود.

نامزدهای دفتر ایالتی با یک فوریه روبرو هستند. 1 مهلت برای واجد شرایط بودن برای انتخابات 2023.

بازی برگشت مقدماتی بالقوه GOP سران ایالت را برگرداند. والر که مناقصه سال 2019 خود را در ساعت یازدهم اعلام کرد و با کمبود شناسه نام در خارج از منطقه مترو جکسون مبارزه کرد، با ریوز در انتخابات مقدماتی آگوست GOP مجبور به دور دوم انتخابات شد. والر آن دور دوم را با 8 امتیاز از دست داد، اما در 17 شهرستان – از جمله اکثر شهرستان‌های شهری و حومه ایالت که مملو از رای‌دهندگان جمهوری‌خواه تحصیل‌کرده‌تر بودند، پیروز شد.

والر همچنین ریوز را مجبور کرد بیش از 7 میلیون دلار برای پیروزی در انتخابات مقدماتی خرج کند – رقمی خیره کننده که تلاش ریوز در انتخابات عمومی را در برابر نامزد دموکرات قدرتمند جیم هود دشوارتر کرد. این تاریخ بزرگ به نظر می رسد زیرا هر کسی که در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در سال 2023 برنده شود، احتمالاً با یک رقیب قدرتمند دموکرات، براندون پریسلی، کمیسر قدیمی خدمات عمومی روبرو خواهد شد، که امسال نیز در نظر دارد برای فرمانداری نامزد شود.

ریوز بیشتر دوره مقدماتی 2019 را گذراند که والر را به عنوان “بیش از حد لیبرال” برای می سی سی پی سپری کرد. اما والر، رای‌دهنده قدیمی جمهوری‌خواه، در سال 2019 تأییدیه چند تن از رهبران سابق حزب جمهوری‌خواه می‌سی‌سی‌پی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: “من فکر می کنم او از تیت قابل انتخاب تر است”: چهار رئیس قبلی حزب جمهوری خواه از والر در مقابل ریوز حمایت کردند

والر از گسترش Medicaid حمایت می‌کند، که اقتصاددانان می‌گویند که مراقبت‌های بهداشتی را برای فقیرنشینان می‌سی‌سی‌پی فراهم می‌کند و به بیمارستان‌های در حال مشکل کمک می‌کند تا درهای خود را باز نگه دارند. ریوز به شدت با این اقدام مخالف است و بدون شواهد یا پشتوانه تحقیقاتی تکرار می‌کند که دولت توان پرداخت آن را ندارد.

والر همچنین آشکارا در مورد تمایل به افزایش شدید حقوق معلمان صحبت کرد و گفت که در نظر دارد دومین مالیات گاز ایالت را که قدیمی‌ترین کشور است افزایش دهد تا به تعمیرات مورد نیاز جاده‌ها و پل‌ها کمک کند. ریوز چندین تلاش را در هشت سالی که به عنوان معاون فرماندار برای افزایش مالیات گاز مسدود کرد.

در ژانویه 3 در مصاحبه با می سی سی پی امروز، والر موضوع کلیدی دیگری را مطرح کرد که به گفته او در مناقصه بالقوه 2023 تمرکز خواهد شد: رسوایی گسترده رفاهی ایالت. ریوز در بخش‌هایی از این رسوایی دخیل بوده است، و پس از اخراج ناگهانی وکیلی که در حال بررسی وسعت هزینه‌های نادرست بود، دفترش با موجی از انتقاد از سوی رای‌دهندگان مواجه شد.

والر گفت: «فساد بسیار آشکار و خارج از کنترل است و اکثر مردم می سی سی پی که من می شناسم از آن خسته شده اند. پول در نظر گرفته شده برای کودکان فقیر و دیگران که به دوستان و دوستان شخصی اختصاص داده می شود، ظالمانه است.

بیشتر بخوانید:دولت متون نشان می دهد که تیت ریوز الهام گرفته از پرداخت رفاهی با لباس مدنی است

ریوز مدت‌هاست که تمرکز خود را بر توسعه اقتصادی و سایر دستاوردهای مالی که به گفته وی دولت تحت رهبری چندین دهه او به دست آورده است، تبلیغ کرده است. او گفت تمرکز او بر هزینه های محافظه کارانه و سیاست مالیاتی موفقیت آمیزی برای ایالت بوده است.

اما والر روز سه شنبه گفت که باید کارهای بیشتری انجام شود.

والر گفت: “ما کارخانه فولاد را در شهرستان لوندز داریم و این یک اعلام عالی بود.” «اما متأسفانه اکثریت بزرگ ایالت برای یک دهه یا بیشتر نادیده گرفته شده است. بسیاری از مردم در اکثر مناطق ایالت نمی‌توانند آخرین باری را که از مزایای چنین اعلامیه‌ای اقتصادی بهره‌مند شده‌اند، به خاطر بیاورند.”

بیشتر بخوانید: بیل والر از تیت ریوز در انتخابات فرمانداری 2019 حمایت نکرد

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply