به روز رسانی زنده روز انتخابات: رای گیری می سی سی پی در ساعت 7 باز می شود

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – روز انتخابات عمومی 2022 اینجا در می سی سی پی است و رای دهندگان به پای صندوق های رای می روند تا تصمیمات خود را برای چندین نژاد در ایالت بگیرند.

WJTV 12 News ستاد انتخابات محلی شماست و شما را در طول روز انتخابات تحت پوشش قرار خواهد داد. برای به‌روزرسانی‌های زنده در طول روز دوباره اینجا را بررسی کنید (همیشه محلی، آخرین به روز رسانی در بالا ظاهر می شود):

ساعت 7:00 صبح

صندوق‌های رای برای انتخابات 8 نوامبر در ساعت 7 صبح باز شد و در ساعت 7 بعد از ظهر بسته شد. هر رأی‌دهنده‌ای که در ساعت 7 بعد از ظهر در صف باشد، از نظر قانونی حق دارد رأی بدهد.

مشکلاتی که در محل رای گیری توسط ناظران ایالتی مشاهده شده و یا به نحوی دیگر به بخش انتخابات گزارش شده است، به مقامات از جمله دادستانی کل یا دفتر دادستانی ناحیه مربوط ارجاع خواهد شد.

  • مهلت اخذ رای سوگندنامه شناسه رای دهنده: رای دهندگانی که به دلیل شناسه رای دهنده، یک برگه سوگندنامه را به صندوق انداخته اند، باید تا 15 نوامبر یک کارت شناسایی عکس دار قابل قبول را به دفتر دفتر خود ارائه دهند.
  • محل رای گیری: برای تأیید محل رای گیری خود، با دفتر کارمند منطقه یا کمیسیون های انتخابات محلی تماس بگیرید.
  • شناسه عکس رأی دهنده: رای دهندگان موظفند در محل رای گیری مدارک شناسایی عکس دار را نشان دهند. رای دهنده ای که مدرک شناسایی عکس دار قابل قبولی نداشته باشد، حق دارد رای استشهادی را به صندوق بیندازد.
    • برای مشاهده لیست شناسه های عکس قابل قبول اینجا را کلیک کنید.
  • کمپین: تبلیغات برای هر نامزدی در فاصله 150 فوتی هر ورودی به محل رای گیری غیرقانونی است، مگر اینکه در ملک خصوصی.
  • پرسه زدن: محل های رای گیری باید به فاصله 30 فوت از هر ورودی برای همه افراد به جز مقامات انتخاباتی، رای دهندگانی که منتظر رای دادن هستند یا ناظران مجاز رای گیری خالی باشد.
  • گوشی های دوربین دار: رای دهندگان از گرفتن عکس از برگه رای علامت گذاری شده خود منع می شوند.

برای سؤالات مربوط به روز انتخابات، با بخش انتخابات به آدرس ElectionsAnswers@sos.ms.gov تماس بگیرید یا با خط تلفن 1-800-829-6786 تماس بگیرید.

نتایج به‌زودی پس از بسته شدن نظرسنجی‌ها در ساعت 7 بعد از ظهر اعلام می‌شوند.

[ad_2]

Leave a reply