بلیط یک میلیون دلاری پاوربال در کورینث فروخته شد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – یک بازیکن بخت آزمایی می سی سی پی با تمام پنج عدد برنده روی توپ های سفید مطابقت کرد و در قرعه کشی دوشنبه شب یک میلیون دلار برنده شد و 23 بازیکن با شانس بیشتری روبرو شدند که جوایز خود را در مرکز ادعا در بخت آزمایی در ماه مارس دریافت کردند.

بلیتی که در اسپرینت مارت شماره 27 در کورینث برای قرعه کشی فروخته شد، با هر پنج عدد برنده با یک توپ سفید مطابقت داشت. بازیکن گزینه Power Play را برای یک دلار اضافی خریداری نکرد وگرنه 2 میلیون دلار برنده می شد.

اعداد پاوربال برنده قرعه کشی شب گذشته عبارت بودند از: 16-30-31-54-68 با پاوربال 1 و پاور پلی 2.

در طول ماه مارس، برخی از برندگانی که از دفتر مرکزی بازدید کردند، از دریافت 2500 دلار اضافی غافلگیر شدند زیرا آنها برنده خود را ادعا کردند. بخت آزمایی می سی سی پی هر روز صبح تاس می انداخت و تعیین می کرد که چه تعداد از بازدیدکنندگان جایزه نقدی اضافی Double-Luck را دریافت کنند.

برای اینکه به بازیکنان خود نشان دهیم که چقدر از آنها قدردانی می کنیم، تصمیم گرفتیم در ماه مارس یک سورپرایز سرگرم کننده اضافه کنیم. جف هویت، رئیس لاتاری می سی سی پی، گفت: هر روز، یک بازدیدکننده از دفتر مرکزی، ۲۵۰۰ دلار غیرمنتظره بر مبلغی که جمع آوری می کرد، دریافت می کرد.

برندگان جایزه از این دسته بودند: دورانت، پاسکاگولا، بویل، هاتیسبرگ (2)، کلمبوس، کلینتون، غواصی، مگنولیا، فلودوود، جکسون (2)، کوفی ویل، پیس، یوپورا، تری، لورل، کانتون، لوئیزویل، مک کومب، گلبرگ، ماریون و موبایل، آلا.

جکپات سه شنبه شب برای قرعه کشی Mega Millions تقریباً 385 میلیون دلار با ارزش نقدی تخمینی 203.8 میلیون دلار است. در حالی که جکپات بازی Mississippi Match 5 تقریباً 319000 دلار است.

جکپات برای قرعه کشی پاوربال چهارشنبه 5 آوریل تقریباً 170 میلیون دلار با ارزش نقدی 90.4 میلیون دلار است.

[ad_2]

Leave a reply