برندگان برای اولین میلیونر سال پاوربال انتخاب شدند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – یکی از خودی های لاتاری می سی سی پی در قرعه کشی نهایی روز دوشنبه برای برنده شدن در یک سفر با هزینه های پرداخت شده به شهر نیویورک و شانس تبدیل شدن به اولین میلیونر سال پاوربال انتخاب شد.

این تبلیغات شامل یک جایزه بزرگ سفر با هزینه های پرداخت شده به نیویورک برای دو، سه شب در هتل تایمز اسکوئر، شام خوش آمدگویی، سرگرمی منحصر به فرد، شام و سرگرمی شب سال نو، خرج کردن 1000 دلار، دو کیسه هدیه، حمل و نقل زمینی به و از فرودگاه های نیویورک، هتل ها و فعالیت ها در نیویورک و واجد شرایط بودن برای قرعه کشی 1 میلیون دلاری در طول پخش زنده “شب سال نوی دیک کلارک”.

پس از برقراری تماس با برنده، لاتاری می سی سی پی اطلاعات برنده را برای بررسی واجد شرایط بودن و بررسی سوابق به انجمن لاتاری چند ایالتی (MUSL) ارسال می کند. MUSL مسئولیت اعطای جایزه بزرگ مرتبط با تبلیغات اولین میلیونر سال Powerball را دارد.

علاوه بر تبلیغات پاوربال، لاتاری می سی سی پی به طور تصادفی برندگان جایزه دوم، سوم، چهارم و پنجم را انتخاب کرد تا به ترتیب 10000 دلار، 5000 دلار، 2500 دلار و 1000 دلار پول نقد دریافت کنند. این برندگان از لورل، مک‌کامب، بروکهاون و براندون بودند.

هرکسی که زودتر ثبت‌نام می‌کرد، این شانس را داشت که در سه طرح «پرنده اولیه» که در سپتامبر برگزار شد، 1000 دلار برنده شود. 9 سپتامبر 16 و سپتامبر 23. برندگان از ساردیس، سنترویل و کوه آبی بودند. با همه برندگان از طریق نامه تایید شده تماس گرفته شد.

شماره های خود را بررسی کنید

شنبه، اکتبر 1، نقاشی پاوربال 50000 دلار برنده شد. بازیکن چهار توپ از پنج توپ سفید و پاوربال را مطابقت داد. اعداد برنده پاوربال از قرعه کشی شنبه شب عبارت بودند از: 8-21-22-65-69 با پاوربال 26 و پاور پلی 2.

در همین حال، جکپات ها در بازی های قرعه کشی همچنان رو به رشد هستند. جکپات پاوربال دوشنبه شب 336 میلیون دلار با ارزش نقدی 176.7 میلیون دلار تخمین زده می شود. جکپات Mega Millions سه‌شنبه‌شب 380 میلیون دلار با ارزش نقدی 198.4 میلیون دلار تخمین زده می‌شود، و جک‌پات بازی Mississippi Match 5 حدود 137000 دلار ارزش دارد.

[ad_2]

Leave a reply