برنامه های کاربردی ماری جوانا پزشکی در می سی سی پی باز شد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – چهارشنبه، 1 ژوئن، اولین روز رسمی ثبت نام آنلاین برای انواع مجوزهای ماری جوانا پزشکی است. متقاضیان می توانستند از ساعت 8 صبح نسبت به ثبت نام اقدام کنند

درخواست های مجوز و ثبت نام برای مشاغل، پزشکان، بیماران و مجوزهای کار برای متقاضیانی که واجد شرایط هستند در دسترس است. وزارت بهداشت ایالت می سی سی پی (MSDH).

هدف از برنامه ماری جوانا پزشکی این است که بیمارانی را که از بیماری های مزمن رنج می برند به درمان مورد نیاز خود بیاورد.

در 2 فوریه، فرماندار تیت ریوز (R-Miss.) لایحه پزشکی ماری جوانا را امضا کرد تا اجازه ایجاد این برنامه را بدهد.

به گفته کن نیوبرگر، مدیر اجرایی انجمن ماری‌جوانای پزشکی می‌سی‌سی‌پی (3MA)، آنها چهار سال است که می‌جنگند تا بیماران می‌سی‌سی‌پی را تسکین دهند.

نیوبرگر گفت: “این چیز جالبی بود. من امروز صبح وارد دفتر شدم و امروز صبح بلافاصله شروع به تشویق کردیم زیرا این بدان معناست که برنامه ها در واقع در حال راه اندازی هستند.”

متقاضیان برای تایید باید مدارک مناسبی را توسط ایالت ارائه دهند. بیماران باید یک پرونده پزشکی ارائه دهند تا نشان دهد که از یکی از بیماری هایی که برنامه شاهدانه پزشکی می سی سی پی تحت پوشش آن است رنج می برند.

یک زمان تایید پنج روزه برای بیماران وجود دارد. پس از تایید، بیماران می توانند 3.5 گرم در روز خریداری کنند. پزشکان باید مدرکی ارائه دهند که در این زمینه گواهینامه و تحصیل کرده اند.

درخواست‌ها برای داروخانه‌ها در 1 ژوئیه باز می‌شود. وزارت درآمد می‌سی‌سی‌پی مسئول صدور مجوز برای داروخانه‌های حشیش پزشکی خواهد بود.

[ad_2]

Leave a reply