برخی از محله های جکسون غرق در مشکل زباله هستند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – راندن Hickory Drive در بخش 5 جکسون یک زنگ بیداری واقعی است که این منطقه به کمک نیاز دارد.

“آنچه در اینجا اتفاق افتاد این است که ما دو گذرگاه اصلی داریم که این جاده به هم متصل می‌شود، و مردم در این جاده رانندگی می‌کنند. به راحتی تخلیه کنید و به راه خود ادامه دهید. برخی از ساکنان احتکار را انتخاب کرده‌اند. آنها در واقع زباله‌ها را به حیاط خود می‌آورند. لاستیک‌هایی وجود دارد. ورنون هارتلی، عضو شورا، می‌گوید: «اینجا به راحتی یکی از بدترین مناطق در بخش 5 است، اگر نه در شهر».

علی‌رغم احساس ناامیدی، تکه‌هایی از آنچه این محله دور افتاده در جنگل زمانی بوده است وجود دارد. صاحبان خانه‌هایی که اجازه نمی‌دهند چیزی که آنها را احاطه کرده است آنها را تعریف کند.

بریتنی هورن یکی از آنهاست. خانه و حیاطش تمیز است. WJTV 12 News از او پرسید که آنقدر به چیزی که او را احاطه کرده عادت کرده است که دیگر آن را نمی بیند.

وقتی به مردم راهنمایی می‌کنم به خانه‌ام می‌دهم، می‌دانم، و اگر از جاده ریموند بیایند و بگویند، “چرا اینجا می‌مانی؟ اوه، فکر می‌کردم دارم به انبارهای زباله نگاه می‌کنم.” و من می گویم، “نه. آنها خواص هستند.” آنها فقط زباله ها را آنجا می ریزند.”

هارتلی گفت که این به دانش پایه برمی گردد.

“شما می توانید آن را در کنار خیابان خود قرار دهید. لازم نیست به خیابان بروید و آن را در جایی بریزید. در واقع می توانید آن را در حاشیه خود خلاص کنید. بنابراین، ما باید در اطلاع رسانی به مردم کار بهتری انجام دهیم. هارتلی گفت: گزینه های دفع آنها، و ما باید آن را اجرا کنیم.

روز دوشنبه، Chokwe A. Lumumba، شهردار جکسون، راه اندازی کمپین جدیدی را برای مبارزه با موضوع زباله در پایتخت اعلام کرد.

لومومبا گفت: “من می خواهم واضح بگویم. ما آماده هستیم تا هر منبعی را که در اختیار داریم در این زمینه به کار بگیریم.”

این کلمات در گوش هارتلی موسیقی هستند. او معتقد است که با وجود افسران مجری کد بیشتر در ترکیب با آموزش مردم، می توان محله ها را به سرزندگی سابق برگرداند.

[ad_2]

Leave a reply