برخی از اعضای می سی سی پی مدیکید ممکن است مزایای سلامتی خود را از دست بدهند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – از اوایل آوریل، دپارتمان Medicaid می سی سی پی واجد شرایط بودن همه اعضای Medicaid را مورد ارزیابی مجدد قرار داده است.

با محدودیت های جدید درآمد ماهانه، برخی از اعضای Medicaid ممکن است مزایای سلامتی خود را در سال جاری از دست بدهند. دوره ارزیابی مجدد پس از پایان یافتن الزامات متحرک Medicaid که در پاسخ به COVID-19 آغاز شده بود توسط دولت فدرال انجام شد.

در می سی سی پی، نزدیک به 900000 نفر مزایای Medicaid دریافت می کنند. برای کسانی که واجد شرایط نیستند، گزینه های دیگر برای آنها هزینه خواهد داشت.

«آنها این گزینه را دارند که برای یافتن پوشش به قانون مراقبت مقرون به صرفه یا HealthCare.gov مراجعه کنند. آنها باید برای آن چیزی بپردازند، اما برخی از اعتبارات مالیاتی را اجازه خواهند داد. مشکل این است که اکثر این افراد از حقوق به دستمزد زندگی می کنند. مایک چانی، کمیسر بیمه می سی سی پی، گفت: آنها در حال تلاش برای تصمیم گیری در مورد روشن نگه داشتن چراغ ها یا پرداخت هزینه داروهای مورد نیاز خود هستند.

یکی از پزشکان گفت که نمی توانست در زمان بدتری اتفاق بیفتد.

“زمان برای این نمی تواند بدتر باشد زیرا حتی اگر میزان مرگ و میر ناشی از COVID کاهش یافته است، نرخ عفونت کاهش یافته است. هنوز وجود دارد، و در ایالت ما می سی سی پی، به طور نامتناسبی افراد زیادی با بیماری های مزمن داریم. و در بسیاری از موارد، به خوبی با آنها رفتار نمی شود، که آنها را بسیار آسیب پذیرتر می کند، بنابراین در صورتی که موفق به ردیابی کووید شوند، مبارزه با آن برای سیستم ایمنی بدن آنها دشوارتر خواهد بود. به همین دلیل است که بسیار مهم است. در ایالت ما، ما Medicaid را برای همه شهروندانی که واجد شرایط هستند حفظ می کنیم، نه اینکه آنها را در موقعیت آسیب پذیری قرار دهیم که پتانسیل بیشتری برای از دست دادن جان خود داشته باشند.

برای دستورالعمل‌های نحوه صلاحیت مجدد، به medicaid.ms.gov/staycovered مراجعه کنید یا با شماره 6050-359-601 تماس بگیرید.

[ad_2]

Leave a reply