برت دیبیاس در پرونده کلاهبرداری رفاهی می سی سی پی گناهکار است

[ad_1]

کانتی هندز، خانم. (WJTV) – جودی اونز، دادستان ناحیه هیندز، روز پنجشنبه اعلام کرد که دیل “برت” دیبیاس در ارتباط با یک پرونده کلاهبرداری رفاهی در می سی سی پی به گناه خود اعتراف کرده است.

دیبیاس به یک فقره توطئه برای کلاهبرداری از ایالات متحده در دادگاه فدرال اعتراف کرد. اوونز گفت که این اعتراض به دنبال حکم دیبیاس در سال 2020 در دادگاه ایالتی است.

در 17 دسامبر 2020، دیبیاس به دلیل اظهارات نادرست برای کلاهبرداری از دولت در دادگاه منطقه هیندز اقرار کرد. صدور حکم در آن پرونده به تعویق افتاده است زیرا دادستان ناحیه هیندز و دادستان ایالات متحده به تعقیب سایر افراد دخیل در رسوایی فساد ادامه می دهند. اونز گفت که دیبیاس با تحقیقات ایالتی و فدرال در حال انجام همکاری می کند.

دیبیاس یکی از شش نفری بود که در فوریه 2020 به اتهامات ایالتی در یکی از بزرگترین طرح های اختلاس در تاریخ می سی سی پی دستگیر و متهم شد. او در یک کیفرخواست چند فقره به توطئه و کلاهبرداری به دلیل نقشش در این طرح متهم شد.

افراد دیگری که متهم و سپس محکوم شدند، جان دیویس، مدیر اجرایی سابق بخش خدمات انسانی می سی سی پی، نانسی نیو، زک نیو، لاتیمر اسمیت و آن مک گرو بودند.

علاوه بر حکم دادگاه ایالتی، دیبیاس به دلیل توطئه برای کلاهبرداری از دولت ایالات متحده تا پنج سال زندان فدرال و جریمه ای تا سقف 250000 دلار محکوم می شود.

[ad_2]

Leave a reply