برترین فعالیت های فضای باز در می سی سی پی

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – تابستان در می سی سی پی می تواند زمان مناسبی برای بیرون رفتن باشد. مکان‌های زیادی در سراسر ایالت وجود دارد که می‌سی‌سی‌پی‌ها می‌توانند طبیعت خود را در آن‌ها دریافت کنند.

Natchez Trace Parkway

Natchez Trace Parkway یک جاده تفریحی 444 مایلی است که در سه ایالت از جمله می سی سی پی می گذرد. مردم می توانند نه تنها از رانندگی های منظره، بلکه از پیاده روی، دوچرخه سواری، اسب سواری و کمپینگ در امتداد پارک وی لذت ببرند.

برخی از مکان های مورد علاقه در امتداد می سی سی پی تریس عبارتند از: پارک ایالتی تیشومینگو، تپه های فار، سایت روستای چیکاساو، تپه های بایوم، پارک جف باسبی، دهکده تاریخی کمپ فرانسوی، باتلاق سرو، مشرف به مخزن، چشمه های راکی ​​و ویرانه های ویندزور.

ماجراجویی کایاک سواری در پایتخت

آژانس تور قایق Capital City Kayaks برای همه در هر سنی است.

دریاچه کریستال که اکنون محل برگزاری تورهای کایاک است، بین دو شهر جکسون و فلود و دو شهرستان هندز و رانکین قرار دارد.

پارک ایالتی LeFleur’s Bluff

این پارک شهری در 305 هکتار از جنگل‌ها قرار دارد که دارای مسیرهای طبیعی، یک زمین گلف عمومی با 9 سوراخ و محدوده رانندگی، مناطق پیک‌نیک، زمین‌های بازی و دریاچه Mayes برای ماهیگیری است. کمپینگ و تاسیسات، حمام کمپینگ و ایستگاه های راحتی وجود دارد. موزه علوم طبیعی می سی سی پی و موزه کودکان می سی سی پی در این پارک قرار دارند.

مخزن بارنت

بسیاری از پارک های عمومی در منطقه مخزن قرار دارند. بازدیدکنندگان می توانند از مسیرهای دوچرخه سواری، قایق ها، آلاچیق ها و مناطق تفریحی در فضای باز لذت ببرند.

پارک ملی نظامی ویکسبورگ

پارک ملی نظامی ویکسبورگ مملو از جاذبه هایی است که به عنوان گواهی بر مکان برجسته این مکان در تاریخ آمریکا عمل می کند. بیش از 1400 یادبود، لوح و نشانگر در پارک 1800 هکتاری به افتخار سربازانی که در هر دو طرف جنگ داخلی خدمت کرده‌اند، پر شده است.

قایق و موزه USS Cairo Gunboat نیز در این پارک قرار دارد.

مسیر کمپین ویکسبورگ

این مسیر، از پورت گیبسون تا ریموند تا ویکزبورگ، دارای مکان‌های مهمی است که با کمپین ژنرال اولیس اس. گرانت برای تصرف شهر رودخانه مرتبط است. این یک تور اتومبیل با راهنما است.

موزه کشاورزی و جنگلداری می سی سی پی

این مجموعه 40 هکتاری میراث غنی کشاورزی می سی سی پی را زنده می کند. در خیابان اصلی «شهر کوچک می سی سی پی» قدم بزنید. حیاط کودکان و مرکز چند منظوره در سال 2020 بازگشایی شد.

منطقه طبیعی کلارک کریک

منطقه طبیعی کلارک کریک شامل بیش از 700 هکتار است که توسط حدود 50 آبشار با اندازه های 10 تا بیش از 30 فوت در ارتفاع برجسته شده است.

باغ وحش هاتسبورگ

باغ وحش Hattiesburg که بیش از 100 حیوان را در خود جای داده است، یک روز کامل ماجراجویی و سرگرمی را ارائه می دهد. حیوانات این باغ وحش عبارتند از والابی ها، عقاب های طلایی، جوجه تیغی، گورخرها و خانواده ای از تنبل ها.

جاذبه های دیگر عبارتند از اکسپدیشن معدن، یک دوره ماجراجویی با طناب های بلند، قطار برقی و یک پد آب پاش.

یک دنباله برگ بلند

Longleaf Trace در جنوب می سی سی پی واقع شده است. پارک خطی 27 مایلی از هاتیسبرگ تا سامرال، باسفیلد و کارسون تا پرنتیس امتداد دارد. بازدیدکنندگان می توانند بدود، دوچرخه سواری کنند، پیاده روی کنند یا در مسیر اسب سواری شرکت کنند. این مسیر شامل مناطق کمپینگ نیز می شود.

جنگل سنگ شده

جنگل سنگ‌شده می‌سی‌سی‌پی در میان تپه‌هایی با دره‌هایی قرار دارد که توسط طبیعت در قرن گذشته حک شده است. اندازه کنده های سنگواره شده نشان می دهد که غول های سنگی به عنوان درختان زنده بیش از 100 فوت قد داشتند.

این منطقه شامل یک مسیر طبیعی، موزه، کانال معدن جواهرات، اردوگاه، و فروشگاه هدیه است.

آبشار دان

آبشار 65 فوتی زمانی به عنوان منبع برق آسیاب مورد استفاده قرار می گرفت. این پارک یک پناهگاه طبیعی حیات وحش است که دارای منطقه پیک نیک با کباب پز، حوضچه آسیاب، مناطق پیاده روی و شنا است.

رصدخانه آب باران

رصدخانه و سیاره‌نمای آب باران، یکی از وزارتخانه‌های آموزشی آکادمی کمپ فرانسوی است. این رصدخانه که بزرگترین رصدخانه می سی سی پی است، دارای بیش از 25 تلسکوپ و سایر ابزارهای نوری است.

ساحل بیلوکسی

سواحل بیلوکسی یکی از بزرگترین جاذبه های شهر است. ساحل بیلوکسی تنها چند قدم با کازینوها و جاذبه های بلوار بیلوکسی فاصله دارد.

در طول فصل ساحل، تخت‌های آفتاب‌گیر و چتر در مکان‌های مختلف برای اجاره در دسترس هستند.

جزیره شاخ

جزیره هورن جزیره ای در ساحل ملی جزایر خلیج فارس است که فقط با قایق خصوصی قابل دسترسی است. فعالیت های محبوب در این جزیره شامل شنا، غواصی، ماهیگیری، پیاده روی، شانه زدن ساحل، تماشای پرندگان، قایق سواری و کمپینگ است.

ساحل ملی جزایر خلیج

مناطق می سی سی پی خانه قلعه تاریخی و جزایر حائل هستند. برخی از فعالیت ها عبارتند از شنا، دوچرخه سواری، غواصی، ماهیگیری، پیاده روی، شانه زدن ساحل، تماشای پرندگان، قایق سواری و کمپینگ.

[ad_2]

Leave a reply