“بدترین کابوس پدر و مادر”: زن فلوریدا باید علیرغم اینکه نوزاد شانس کمی برای زنده ماندن دارد، زایمان کند

[ad_1]

LAKELAND، فلوریدا (WFLA) – دبورا دوربرت از اینکه دوباره مادر شود هیجان زده بود.

وقتی Roe v. وید توسط دادگاه عالی ایالات متحده لغو شد و فلوریدا پس از 15 هفته سقط جنین را ممنوع کرد، او فکر نمی کرد که این موضوع بر او تأثیر بگذارد.

او گفت: «هرگز فکر نمی‌کردم درست وسط آن گیر کنم…».

در قرار ملاقات 23 هفته ای خود، او گفت که متخصص زنان و زایمان او متوجه یک ناهنجاری شده است. یک هفته بعد توسط پزشک طب مادر و جنین تایید شد. نوزاد او “سندرم پاتر” داشت.

پزشک اطفال دوربرت، دکتر. دیوید برگر به WFLA Nexstar توضیح داد که جنین در حال رشد کلیه ها یا تولید مایع آمنیوتیک نیست. بدون مایع آمنیوتیک، ریه های کودک به درستی رشد نمی کند.

دوربرت گفت: «درد و ناراحتی زیادی دارم.

پزشکان انتظار ندارند نوزادان مبتلا به سندرم پاتر بیش از چند ساعت پس از تولد زنده بمانند.

این تشخیص منجر به تصمیمی شد که دوربرت، مادر یک فرزند، هرگز فکر نمی‌کرد او بگیرد. او می خواست بارداری را خاتمه دهد.

او گفت: “این چیزی است، می دانید، بدترین کابوس یک والدین است، آنها امیدوارند که هرگز مجبور به انجام آن نشوند.”

دوربرت گفت که پزشکان او در بهداشت منطقه ای لیکلند، در حالی که حمایت می کردند، گفتند که نمی توانند این روش را امضا کنند. قانون فلوریدا اکنون پس از 15 هفته سقط جنین را ممنوع می کند.

برای ناهنجاری های کشنده جنین در صورتی که طبق قانون جنین “به حیات خود نرسیده باشد” استثنا وجود دارد.

دوربرت گفت: “در سونوگرافی هفته 23 من، در گزارش، کودک زنده است.”

«بهداشت منطقه ای لیکلند و پزشکان آن به حریم خصوصی و سلامت هر بیمار احترام می گذارند. تیموتی بوینتون، معاون ارشد توسعه، مدیر ارشد روابط عمومی و ارتباطات در بهداشت منطقه ای لیکلند، نوشت: به عنوان یک سازمان، بهداشت منطقه ای لیکلند مسئولیت مراقبت از هر بیمار را در عین رعایت تمام قوانین محلی، ایالتی و فدرال بر عهده دارد.

دوربرتنو باید نوزاد را تا پایان ترم حمل کند.

او گفت: “امیدوارم آنها بازنویسی قانون را در نظر بگیرند.”

سناتور ایالتی سابق کلی استارگل، یک جمهوری خواه اهل لیکلند، از لایحه جدید 15 هفته ای سقط جنین حمایت کرد.

“[Dorbert’s fetus] تعریف ناهنجاری کشنده جنین را دارد. این قابل دوام نیست و بنابراین طبق قانون این حق را دارد که در هر مقطعی از بارداری که باید تصمیم به این کار بگیرد، آن بارداری را خاتمه دهد.» “اگر نمی تواند خارج از رحم زندگی کند، نمی تواند زندگی را حفظ کند، پس زنده نیست. این تعریف زنده بودن است.”

اما دکتر برگر، پزشک مراقبت های اولیه دوربرت، در زمینه پزشکی گفت، زنده ماندن جنین در هفته های 23-24 اتفاق می افتد، زمانی که دوربرت از تشخیص نوزادش مطلع شد.

“قانونی را تصویب کنید که زنده بودن را به روشی که او توصیف می کند تعریف می کند. جامعه پزشکی آن را اینگونه تعیین نمی کند. دقیق تر باشید. در قوانین خود ابهام نداشته باشید.» برگر.

در این میان، تیم پزشکی دوربرت فشار خون و ضربان قلب نوزادش را زیر نظر دارند.

او گفت: “اگر نوزاد مرده به دنیا بیاید، بدیهی است که آنها می توانند من را درمان کنند.”

او امیدوار است هفته آینده در هفته سی و هفتم بارداری خود القا شود. او در حال برنامه ریزی برای زایمان، مراقبت های پس از زایمان و تشییع جنازه است.

در حالی که هنوز باردار است، در سطح ملی صحبت می کند.

او گفت: “با قرار دادن خود در آنجا و ارائه داستان خود، ممکن است به مادر دیگری کمک کنید که چنین چیزی را تجربه کند و شاید تغییر ایجاد کند.”

[ad_2]

Leave a reply