بحران آب چگونه بر املاک جکسون تأثیر می گذارد؟

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – انجمن مرکزی مشاوران املاک می سی سی پی نامه ای به Chokwe A. Lumumba شهردار جکسون ارسال کرد و از او خواست که راه حلی برای مشکلات جاری آب در شهر بیابد.

رئیس هیئت مدیره اشنیکا استوکس گفت ارزش املاک و مستغلات در جکسون شاهد کاهش شدید است و این ارزش ها ممکن است به دلیل مشکلات سیستم آب شهر به کاهش خود ادامه دهند.

استوکس گفت که مردم برای نقل مکان به جکسون به دلیل مشکلات آب، که شامل فشار آب پایین تر، اطلاعیه های آب جوش و مشکلات فاضلاب خام است، مردد هستند.

او اظهار داشت: «شما مشتریان ما را نمی‌بینید که در شهر بخواهند خرید کنند، زیرا آنها به سلامت خود فکر می‌کنند و به سلامت فرزندان و سایر اعضای خانواده خود فکر می‌کنند. ما فقط آنها را به شهرستان های همسایه خود از دست می دهیم؛ شهرستان رانکین و مدیسون.

بحران آب همچنین ارزش مسکن و دارایی را کاهش می دهد. گزارش اخیر املاک Realtors نشان داد که خانه‌های جکسون 30000 دلار کمتر از سایر خانه‌ها در Hinds County ارزش دارند.

در حالی که استوکس می‌گوید دلایل دیگری نیز برای کاهش هزینه‌های ملک وجود دارد، نامه ارسال شده به شهردار نشان می‌دهد که تحقیقات نشان می‌دهد که بین قیمت خانه و کیفیت آب رابطه قابل‌توجهی وجود دارد.

استوکس گفت: “املاک ارزش خود را از دست می دهند زیرا مردم علاقه ای به زندگی در منطقه ای با آب ناسالم ندارند.”

این انجمن خاطرنشان کرد که آنهایی که در جکسون هستند به دلیل سطح کدورت بالا در بیشتر سال تحت هشدار آب جوش بوده اند.

استوکس گفت اگر راه حلی برای بحران آب به زودی پیدا نشود، کسانی که قبلاً در جکسون زندگی می کردند می توانند شروع به ترک کنند.

او گفت: «ما در حال حاضر شاهد هجوم مردمی هستیم که می‌خواهند از شهر جکسون نقل مکان کنند، شاید به سایر بخش‌های شهرستان هیندز که در کنار آب شهر نیستند.

احتمال خروج رستوران ها و مشاغل از جکسون نیز می تواند باعث کاهش املاک تجاری شود که می تواند تأثیر زیادی بر اقتصاد شهر داشته باشد.

استوکس گفت که انجمن املاک از مدیران شهری حمایت می کند و آنها می خواهند در یافتن بهترین روش برای تعمیر سیستم آب شهر کمک کنند.

[ad_2]

Leave a reply