بحران آب جکسون: آخرین به روز رسانی ها

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – شهر جکسون پس از یک مشکل در تأسیسات تصفیه آب OB Curtis که در اثر طغیان رودخانه مروارید در آخر هفته گذشته ایجاد شد، با بحران آب مواجه است.

روز دوشنبه فرماندار تیت ریوز به دلیل مشکل در کارخانه آب وضعیت اضطراری اعلام کرد. به گفته فرماندار، وضعیت در تاسیسات تصفیه آب OB Curtis در روز سه شنبه به طور قابل توجهی بدتر یا بهتر نبود.

رهبران گفتند که این نیروگاه فشار آب کافی را تولید نمی کند و برخی از ساکنان با قطعی مواجه هستند.

ریوز گفت یک اعلامیه اضطراری به دولت بایدن ارسال شد تا وضعیت اضطراری فدرال به دلیل بحران آب جکسون اعلام شود. فرماندار گفت که آژانس مدیریت اضطراری فدرال (FEMA) این درخواست را دریافت کرده است.

در صورت اعلام، هر گونه هزینه واجد شرایط پرداخت شده توسط ایالت می تواند واجد شرایط بازپرداخت فدرال باشد.

فرماندار گارد ملی می سی سی پی را برای حمایت از کمک های ایالتی به شهر جکسون و مناطق اطراف آن فعال کرده است.

افسر بهداشت دولتی دکتر دن دنی به دلیل بحران آب اعلامیه اضطراری صادر کرد.

آژانس مدیریت اضطراری می سی سی پی (MEMA) رهبری توزیع آب آشامیدنی و آب غیر آشامیدنی در شهر را بر عهده خواهد داشت. مدیر اجرایی MEMA، Stephen C. McCraney گفت 108 نیمه کامیون آبدار در روزهای آینده وارد شهر خواهند شد.

به گفته مک کرینی، مکان های توزیع آب متعاقبا اعلام خواهد شد.

ایالت یک مرکز فرماندهی حوادث سیار ایجاد کرده است که به تعمیرات و بهبودها در تأسیسات تصفیه آب OB Curtis کمک خواهد کرد. ریوز گفت که شهر جکسون مسئول نیمی از هزینه تعمیرات اضطراری است که در این مرکز انجام خواهد شد. این مرکز روز سه شنبه راه اندازی شد و در حال فعالیت بود.

هر دو پمپ اولیه خراب هستند و در حال حاضر در حال سرویس هستند. مقامات قبلاً یک پمپ جایگزین دریافت کرده اند که انتظار می رود روز چهارشنبه برای کمک به بهبود فشار آب نصب شود.

شهردار Chokwe A. Lumumba روز سه شنبه از کمک ایالت استقبال کرد. وی در این نشست خبری تاکید کرد که این شهر به دلیل داشتن سیستم آب در وضعیت اضطراری دائمی قرار دارد. شهردار گفت: 10 نفر برای اپراتور کلاس A در تصفیه خانه آب آموزش می بینند.

لومومبا همچنین اظهارات رهبران ایالتی مبنی بر اینکه آب خام از مخزن بارنت به سیستم آب آشامیدنی شهر وارد می شود را رد کرد. او گفت که اپراتورهای کارخانه به او گفتند که اینطور نیست و شهر در حال بحث در مورد اجرای پمپ های آب خام جدید است.

روز سه شنبه، مدیر کارهای عمومی جکسون به یک نقش جدید منصوب شد. مارلین کینگ جونیور به WJTV 12 News گفت که از روز سه شنبه، 30 اوت، معاون مدیر بخش فواید عمومی است. او گفت که نقش جدید بیشتر به وظایف اداری مربوط می شود.

سازمان ها و شهر جکسون برای تامین آب ساکنان تلاش می کنند. آب در مکان های زیر در اختیار همسایگان جکسون قرار می گیرد:

  • ساوت جکسون – دوشنبه تا جمعه ساعت 5:00 بعد از ظهر
    • مرکز اجتماعی سایکس، 520 خیابان سایکس.
    • مرکز اجتماعی جنگل بلوط، 2827 جنگل بلوط Dr.
  • وست جکسون – دوشنبه تا جمعه ساعت 5:00 بعد از ظهر
    • پارکینگ Westland Plaza
    • مرکز اجتماعی IAJE، 406 W. Fortification St.
  • نورث جکسون – دوشنبه تا جمعه ساعت 5:00 بعد از ظهر
    • مرکز اجتماعی گرو پارک، خیابان پارک وی 4126.
  • گرو پارک – شنبه ها ساعت 11:00 صبح و یکشنبه ها ساعت 13:00
  • مرکز اجتماعی سایکس – شنبه ها ساعت 11:00 صبح و یکشنبه ها ساعت 13:00
  • حرکت MS در مقابل کالج توگالو – یکشنبه ها از ساعت 15:00 تا 7:00 بعد از ظهر

آب غیر شرب نیز بین همسایگان نیازمند توزیع می شود. از همسایه ها خواسته می شود ظرفی برای نگهداری آب بیاورند. تانکرها در مکان های زیر مستقر خواهند شد:

  • دبیرستان فارست هیل – 2607 ریموند جاده
  • Metrocenter – بزرگراه 3645 80

آب غیر آشامیدنی کیفیت آشامیدنی ندارد، اما همچنان ممکن است برای مصارف دیگری مانند شستشوی توالت، شستن لباس ها و نظافت استفاده شود.

بسیاری از مدارس در جکسون روز سه شنبه به دلیل بحران آب یا تعطیل شدند یا به آموزش مجازی منتقل شدند. رهبران ناحیه مدرسه دولتی جکسون اعلام کردند که همه مدارس روز چهارشنبه دوباره به سمت آموزش مجازی خواهند رفت.

جکسون از 29 ژوئیه 2022 تحت هشدار آب جوش بوده است.

[ad_2]

Leave a reply