با جیدن فورد آشنا شوید: مردی جوان با صدایی قدرتمند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – WJTV 12 News اوایل این ماه با جیدن فورد در محله جکسون National Night Out ملاقات کرد. کلیسای باپتیست مبلغان شیدی گروو میزبان این رویداد در فضای باز بود و جیدن مشغول کمک به برپایی این رویداد بود.

یکی از خبرنگاران ما از او پرسید که چرا فکر می کند این برنامه پیشگیری از جرم اینقدر مهم است؟ این چیزی است که او گفت، و به همین دلیل است که ما می خواستیم این جوان را جلوتر ببریم.

“زیرا اگر هر چه تعداد افراد بیشتری بیرون بیایند، اهمیت می دهند. افراد بیشتری سعی می کنند جلوی قتل و باندها و خشونت را بگیرند زیرا نوجوانان یکدیگر را می کشند. آنها ماشه را می کشند و فقط 13 سال دارند یا سن من 12 سال دارند. جدن گفت: سال‌ها ماشه اسلحه را زدند زیرا والدین در خانه نیستند، از آنها حمایت نمی‌کنند و ما خدا را در قلب خود نداریم.»

دو هفته بعد، با جیدن در مراسم انجیل چهارشنبه شب شادی گروو آشنا شدیم. پدربزرگش لی فورد گفت که جیدن در این کلیسا بزرگ شده است و در هر کاری که از او خواسته شود، از جمله تمیز کردن هر شنبه کلیسا، کمک می کند.

WJTV 12 News از Jaden پرسید که آیا فکری در مورد اینکه اگر فرصت داشته باشد به رهبران شهر چه خواهد گفت؟

او گفت: “من تعداد زیادی از آنها دارم. اول از همه، برای جلوگیری از کشتار، جنایت، نفرت در میان مردان، زنان، پسران، دختران.”

وقتی از Jaden پرسیده شد که چگونه می توان این کار را انجام داد، “بنابراین، من معتقدم که کلیسا ثبات را برای بچه ها، جوانان و والدین فراهم می کند. جوانان، والدین، هر کسی می تواند بیاید، درها برای یادگیری در مورد خدا و فیض خدا و معجزات و قدرت باز است. “

[ad_2]

Leave a reply