با بهبود زندان می سی سی پی، پرونده های قضایی با بودجه جی زی پایان می یابد

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – وکلای استخدام شده توسط Jay-Z و سایر سرگرمی ها به دو شکایتی که از طرف زندانیان می سی سی پی در سال 2020 در مورد آنچه به گفته آنها شرایط بد زندگی در قدیمی ترین زندان این ایالت بود، پایان دادند – تأسیساتی که پس از انفجارها تحت نظارت وزارت دادگستری قرار گرفت. خشونت مرگبار توسط زندانیان

حتی قبل از خشونت در زندان ایالتی می سی سی پی در Parchman در اواخر سال 2019 و اوایل سال 2020، بازرسان بهداشت ایالتی مشکلات مکرری را با توالت های شکسته و دوش های کپک زده پیدا کرده بودند. زندانیان گفتند که درب برخی از سلول ها قفل نمی شود و دیدن موش ها و سوسک ها معمول بود.

این شکایت ها رد شد. 13 پس از آن که وکلای زندانیان و اداره اصلاحات ایالتی گفتند که در سه سال گذشته بهبودهایی انجام شده است، از جمله نصب تهویه مطبوع در بیشتر قسمت های زندان، بازسازی برخی حمام ها و به روز رسانی سیستم های برق، آب و فاضلاب.

در ماه آوریل، وزارت دادگستری ایالات متحده گزارشی را منتشر کرد که در آن گفته شده بود که پرچمن حقوق اساسی زندانیان را نقض کرده است. این اداره گفت که این زندان نتوانست از زندانیان در برابر خشونت محافظت کند، نیازهای سلامت روان آنها را برآورده کند یا اقدامات کافی برای پیشگیری از خودکشی انجام ندهد و زندان بیش از حد به سلول انفرادی طولانی مدت متکی بوده است.

وزارت دادگستری دو سال را صرف تحقیق درباره پرچمدار کرد. کریستن کلارک، دستیار دادستان کل در ماه آوریل گفت که مقامات وزارت اصلاحات می سی سی پی با تحقیقات همکاری کردند و متعهد شدند مشکلات را حل کنند.

قاضی ناحیه ایالات متحده، Sharion Aycock در شمال می سی سی پی این ماه دستور رد دادخواست هایی را که توسط Jay-Z تامین شده بود، ارائه کرد. خواننده رپ Yo Gotti; و Team Roc، بازوی بشردوستانه Jay-Z’s Roc Nation. در یک پرونده قضایی، وکلای شاکیان و متهمان در بخش اصلاحات می سی سی پی توافق کردند که هیچ کس درگیر در این دعاوی مسئولیت یا مسئولیت را در قبال هیچ کس دیگری در این دعاوی اعتراف نکرده است.

ماریو میمز، با نام هنری یو گوتی، گفت: «ما خوشحالیم که Parchman پس از تحقیقات وزارت دادگستری شروع به رسیدگی به شرایط ظالمانه و غیرانسانی زندان کرده است، اما ما از بهبودهای کوتاه مدت راضی نیستیم. در بیانیه ای روز دوشنبه “دپارتمان اصلاحات می سی سی پی این شرایط زندگی عذاب آور را برای چندین دهه نادیده گرفته است، بنابراین ما همچنان آنها را پاسخگو خواهیم دانست و اطمینان حاصل می کنیم که آنها متعهد به ایجاد تغییرات طولانی مدت هستند که با خیال راحت از جمعیت زندانی آنها محافظت می کند.”

یک شکایت در ژانویه 2020 و دیگری یک ماه بعد تشکیل شد. آن دو در نهایت ادغام شدند. دعوای دوم می گوید که Parchman مکانی خشن و پر از موش است که در آن زندانیان در “شرایط شنیع” زندگی می کردند و نیازهای پزشکی آنها به طور معمول نادیده گرفته می شد.

بورل کین، رئیس سابق زندان لوئیزیانا، در می 2020 کمیسر اداره اصلاحات می سی سی پی شد و قول داد که شرایط را در Parchman بهبود بخشد. از آن زمان، این اداره برخی از زندانیان را به زندان های دیگر منتقل کرده است. پرچمن در دسامبر 2019 بیش از 3200 زندانی داشت. این ماه حدود 2450 دارد.

«دپارتمان اصلاحات می سی سی پی از مسئولیت عظیم اسکان افرادی که به مراقبت، حضانت و کنترل ما محکوم شده اند قدردانی می کند و همواره متعهد به بهبود مستمر شرایط زندگی افرادی است که در تمامی مراکز اصلاحی ما از جمله زندان ایالتی می سی سی پی در Parchman نگهداری می شوند. کورتنی کاکرل، وکیل این بخش، روز دوشنبه در بیانیه ای گفت. بر این اساس، ما تلاش‌های مجدانه‌ای را برای بهبود کیفیت زندگی برای همه افراد تحت بازداشت MDOC انجام داده‌ایم و به آنها فرصت‌هایی برای بازگشت موفقیت‌آمیز به جوامع خود خواهیم داد.»

خشونت یک مشکل دیرینه در زندان های می سی سی پی بوده است، جایی که بسیاری از مشاغل برای نگهبانان خالی مانده است. مقامات وزارت اصلاحات ایالتی سال‌ها گفته‌اند که یافتن افرادی برای کار به عنوان نگهبان به دلیل حقوق کم، ساعات طولانی و شرایط خطرناک دشوار است. دولت در دو سال گذشته دستمزدها را افزایش داده است.

وزارت دادگستری سال گذشته اعلام کرد که متوجه «کمبود کارکنان» و «فعالیت غیرقابل کنترل باند» شده است. همچنین دریافت که امنیت ناکافی به زندانیان «دسترسی بی‌محدود به کالاهای قاچاق» را می‌دهد.

Parchman در سال 1901 در محل مزرعه سابق تاسیس شد. برای دهه ها، زندانیان در یک عملیات کشاورزی کار می کردند که به گفته منتقدان شبیه برده داری بود.

[ad_2]

Leave a reply