بایدن درباره خشونت با اسلحه سخنرانی می کند

[ad_1]

(نیوزنشن) – در حالی که کشور در پی یک سلسله تیراندازی های جمعی غم انگیز در حال چرخش است، رئیس جمهور جو بایدن پنج شنبه شب در مورد لزوم اقدام کنگره برای تصویب قوانینی برای مبارزه با خشونت با اسلحه سخنانی ایراد خواهد کرد.

سخنگوی کارین ژان پیر گفت: “او درخواست خود را برای اقدام برای متوقف کردن اپیدمی خشونت با اسلحه که در اووالده، تولسا و بوفالو دیده‌ایم را تنها در چند هفته کوتاه تجدید خواهد کرد.” او گفت بایدن برنامه‌ای نداشت. برای اعلام هرگونه اقدام اجرایی جدید و اینکه “سخنرانی امشب قرار است بر آنچه کنگره باید انجام دهد متمرکز شود.”

از آنجایی که بحث بر سر قوانین فدرال اسلحه، کشور را از هم جدا کرده است، پس از تیراندازی های دسته جمعی در Uvalde، تگزاس، که در آن 19 کودک و دو معلم کشته شدند، یک درخواست مجدد برای قوانین سخت تر سلاح در واشنگتن رسوخ کرد. بوفالو، نیویورک، جایی که 10 نفر در داخل و خارج از یک سوپرمارکت جان خود را از دست دادند، و اخیراً، تولسا، اوکلاهاما، جایی که مردی که جراح خود را به خاطر درد مداوم سرزنش می کرد در بیمارستانی تیراندازی کرد و جراح و سه نفر دیگر را قبل از تیراندازی مرگبار کشت. خودش

هنگامی که بایدن روز یکشنبه از جامعه ویران شده اووالده بازدید کرد، هنگام خروج از مراسم کلیسا با شعارهای “کاری انجام دهید” مواجه شد، بایدن قول داد: “ما انجام خواهیم داد.”

دموکرات ها برای اولین بار تلاش کردند به تیراندازی های دسته جمعی با لایحه تروریسم داخلی در سنا در هفته گذشته پاسخ دهند که می توانست بحث در مورد موضوعات دشوار مربوط به جنایات ناشی از نفرت و ایمنی اسلحه را باز کند. قبض مسدود شد.

مجلس اکنون به سرعت در تلاش است تا مهر خود را بر قانون اسلحه بگذارد.

قانون دموکرات، به نام قانون محافظت از کودکان ما، به سرعت به سند قانونگذاری اضافه شد و ممکن است در اوایل هفته آینده توسط کل مجلس رای گیری شود.

اما مواضع حزبی در جلسه استماع کمیته قضایی روز پنجشنبه در مورد قانونی که محدودیت سنی برای خرید تفنگ های نیمه اتوماتیک را از 18 به 21 سال افزایش می دهد، واضح بود.

این لایحه همچنین واردات، ساخت یا داشتن مجلات با ظرفیت بالا را جرم فدرال می داند و یک برنامه کمک هزینه برای بازخرید چنین مجلات ایجاد می کند.

این قانون بر اساس اقدام اجرایی دولت بایدن مبنی بر ممنوعیت دستگاه‌های سریع السیر و «تفنگ‌های ارواح» استوار است.

با این حال، در حالی که تقریباً همه جمهوری‌خواهان در اپوزیسیون هستند، اقدام مجلس نمایندگان عمدتاً نمادین خواهد بود و صرفاً قانون‌گذاران را در مورد کنترل اسلحه قبل از انتخابات امسال ثبت می‌کند.

سنا در حال گذراندن مسیر متفاوتی است، با یک گروه دو حزبی که در حال تلاش برای مصالحه در مورد قوانین ایمنی اسلحه است که بتواند به اندازه کافی از GOP حمایت کند تا به قانون تبدیل شود.

هر گونه واکنش قانونی به تیراندازی ها باید از طریق سنا که به طور مساوی تقسیم شده است، عبور کند، جایی که حداقل 10 جمهوری خواه برای پیشبرد این اقدام به رای گیری نهایی مورد نیاز است.

گروهی از سناتورها این هفته به امید دستیابی به اجماع به صورت خصوصی کار کرده اند.

در طول سال‌ها هیچ قانون اساسی اسلحه در سنا تصویب نشده است – حتی پس از قتل عام ویرانگر 20 کودک در مدرسه ابتدایی سندی هوک در سال 2012.

با این حال، سنا یک اقدام متواضعانه را برای تشویق پیروی از بررسی‌های پیشینه پس از تیراندازی در کلیسا در تگزاس و تیراندازی در مدرسه پارکلند در فلوریدا تصویب کرد.

هیل و آسوشیتدپرس به این گزارش کمک کردند.

[ad_2]

Leave a reply