باپتیست های جنوبی بانک اطلاعاتی از سوء استفاده کنندگان جنسی را منتشر کردند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – پایگاه داده محرمانه کنوانسیون باپتیست جنوبی (SBC) از کشیشانی که متهم به سوء استفاده جنسی هستند، علنی شده است.

گزارش 205 صفحه ای که توسط SBC نگهداری می شود، کشیشان از سراسر کشور را فهرست بندی می کند که دستگیر شده اند یا به اتهامات سوء استفاده جنسی متهم شده اند. WJTV 12 News بیش از دوازده نفر را در پایگاه داده یافت که در می سی سی پی کار کرده اند.

در ابتدای پایگاه داده آمده است: “اطلاعات عمدتاً از مقالات خبری گردآوری شده از سال 2007 تا 2022 استخراج شده است. ناقص است. اثبات نشده است. به اندازه کافی تحقیق نشده است. این اطلاعات مختص باپتیست جنوبی نیست.”

این بیانیه پوششی به طور گسترده تأیید می شود که در صورت به روز رسانی در تحقیقات در حال انجام یا اگر اتهامات بیشتری علیه کشیش ها مطرح شود، گنجانده می شود.

مایک مک دانل، مدیر ارتباطات در شبکه Survivors از کسانی که توسط کشیش ها مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند (SNAP) می گوید: «به شدت شک دارم که نام های ادعا شده در این لیست فقط یک قربانی داشته باشد.

در حالی که انتشار این پایگاه داده یک گام کلیدی در این فرآیند است، مک دانل به سرعت یادآوری می کند که پیشرفت واقعی در دادگاه ها حاصل خواهد شد.

مک دانل گفت: “من فکر می کنم مهم ترین تماسی که ما در اینجا درخواست می کنیم، دخالت دادستان کل در ایالت است.”

به گفته مک دانل، تا زمانی که بتوان پاسخ های روشنی به آنها داد، کارهای بسیار بیشتری باید انجام شود.

برای گزارش ادعای سوء استفاده، با خط تلفن SBC به شماره 202-864-5578 تماس بگیرید.

[ad_2]

Leave a reply