"این وضعیت اضطراری مداوم است": شهردار جکسون به روز رسانی در مورد بحران آب شهر ارائه می دهد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – از آنجایی که شهر جکسون همچنان تحت هشدار آب جوش است، همسایگان گفتند که از عدم امکان استفاده ایمن از آب جاری خود ناامید هستند.

رهبران جکسون گفتند که نمونه برداری روزانه از آب همچنان در حال انجام است، اما هیچ پایان روشنی برای اطلاعیه آب جوش وجود ندارد.

شهردار Chokwe A. Lumumba گفت برای اینکه شهر به این اطلاعیه عمل کند، همه 120 نمونه باید دو روز متوالی پاک شوند. او گفت یک الگوی پاک شدن نمونه ها یک روز وجود داشته است و سپس یکی از نمونه ها روز بعد منفی می شود.

هفته گذشته، فرماندار تیت ریوز (R-Miss.) گفت که از مسائل زیرساختی آب شهر ناامید است و برای رهبران شهر برای انجام وظایف خود تحت فشار قرار خواهد گرفت.

لومومبا گفت که آنها قبلاً در تلاش برای رفع این مشکل بوده اند و این نتایج شهری است که در حال پیر شدن است.

“این یک وضعیت اضطراری مداوم است، حتی زمانی که ما با اخطار آب جوش یا کاهش فشار مانند آنچه در این برهه زمانی هستیم مواجه نیستیم. این چیزی است که ما به بالاترین سطح دولت رفته ایم تا با آن صحبت کنیم. من به معنای واقعی کلمه با شخص رئیس جمهور در مورد بودجه ای که دولت فدرال مایل است به شهر جکسون ارسال کند صحبت کرده ام. شهردار گفت: حفظ فشار روی خودمان برای مقابله با این چالش‌های انباشته‌ای که در طول زمان انباشته شده‌اند.

لومومبا گفت یکی دیگر از مسائلی که در اولویت قرار دارد، فاضلاب خام است. او گفت که ساکنان ناامید در مورد نشت فاضلاب خام تماس گرفته اند.

او گفت که شهر برای وام از طریق ایالت تایید شده است که برای جایگزینی تمام خطوط فاضلاب خام در محله های کوئینز-مگنولیا تراس و کانتری کلاب استفاده می شود.

[ad_2]

Leave a reply