“این سرشار از فرهنگ است”: طرفداران ایالت جکسون آخر هفته بازگشت به خانه را جشن می گیرند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – این آخر هفته برای دانشگاه ایالتی جکسون است (JSU0. مردم در محوطه دانشگاه برای جشنواره Yard Fest در روز جمعه هجوم آوردند و یک آخر هفته پر از رویداد را آغاز کردند.

طرفداران ببر به خانه می آیند تا بازی جکسون استیت در برابر دانشگاه کمبل را در روز شنبه در دامپزشکی تماشا کنند. برای بسیاری از مردم، این چیزی بیش از یک بازی است. این یک گردهمایی است که فرهنگ و تأثیر دانشگاه بر زندگی آنها را جشن می گیرد.

“این واقعا هیجان انگیز است که دوباره اینجا در کالجم که در آن فارغ التحصیل شده ام. من فارغ التحصیل شدم. این به معنای زیادی است. غنی از فرهنگ است. این برای جامعه است که از مدارسی که من از آنها فارغ التحصیل شده ام حمایت کند. من بسیار هیجان زده هستم. یکی از طرفداران گفت: بخشی از این تجربه باشید.

همه گفتند که برای دیدن Boom این آخر هفته هیجان زده هستند.

“این یک فرهنگ غرور است، درست است؟ حضور در سونیک بوم، می دانید، چقدر با هم سخت کار کردیم. ما ساعت پنج صبح بیدار شدیم. این شبیه کاری است که تیم فوتبال انجام می داد و ما به عنوان یک واحد کار می کردیم. وقتی شما این فرهنگ را با جکسون استیت بسازید، سپس می خواهید به خانه بازگردید. همه چیز مربوط به خانواده است. همه چیز در مورد گذراندن اوقات خوب، احترام گذاشتن و کسب پیروزی برای بازگشت به خانه است.”

آلومز گفت که ایالت جکسون بیش از یک مؤسسه است، این یک سنت خانوادگی است که نسل‌هایی از خانواده‌ها در این دانشگاه تاریخی حضور دارند و از آن فارغ‌التحصیل می‌شوند.

یکی از طرفداران گفت: “چیزی که آن را بسیار عالی می کند این است که نوه من و نوه من هر دو از ایالت جکسون فارغ التحصیل شدند. ما دانشگاه ایالتی جکسون را در خانواده خود نگه می داریم.”

غرور ببر در سراسر شهر دیده می شود و طرفداران روحیه آبی و سفید مدرسه خود را به نمایش می گذارند.

هواداران گفتند که قصد دارند در بازی روز شنبه در ورزشگاه یادبود کهنه سربازان، صندلی ها را جمع کنند. شروع ساعت 14:00 است

[ad_2]

Leave a reply