ایرنه کارا، خواننده آهنگ های Fame و Flashdance در 63 سالگی درگذشت.

[ad_1]

(NEXSTAR) – خواننده و هنرپیشه ایرن کارا که شاید بیشتر برای آهنگ های موفق “Fame” و “Flashdance… What a Feeling” شناخته شده بود، در سن 63 سالگی درگذشت.

جودیت آ. موز، رئیس گروه رسانه ای جی ام، در بیانیه ای که برای کارا ارسال شد، نوشت: «با اندوه عمیق از طرف خانواده او درگذشت ایرن کارا را اعلام می کنم. حساب رسمی توییتر «بازیگر، خواننده، ترانه سرا و تهیه کننده برنده جایزه اسکار در خانه خود در فلوریدا درگذشت. علت مرگ او در حال حاضر نامشخص است و در صورت دستیابی به اطلاعات منتشر خواهد شد.

کارا، که در سال 1990 در اینجا دیده شد، فعالیت تجاری نمایشی خود را در سنین پایین آغاز کرد. (AP Photo/Nick Ut)

کارا، که اصالتاً اهل نیویورک است، فعالیت تجاری نمایشی خود را از سنین پایین با اجرای آلبوم‌های کودکان و حضور در برنامه‌های تلویزیونی و تولیدات تئاتر در نیویورک، از جمله پروژه‌های دیگر، آغاز کرد. اما بزرگترین شکست او در سال 1980 و پس از انتخاب او در نقش کوکو هرناندز در “شهرت” اتفاق افتاد.

کارا همچنین برای ضبط آهنگ عنوان فیلم و همچنین “Out Here On My Own” انتخاب شد – که هر دو نامزد بهترین آهنگ اصلی در جوایز اسکار در سال 1981 شدند.

فقط چند سال بعد، کارا خودش جایزه اسکار و همچنین جایزه گرمی و گلدن گلوب را برای نوشتن و اجرای آهنگ عنوان فلش‌دنس (Flashdance… What a Feeling) دریافت کرد.

از دیگر نقش‌های کارا می‌توان به حضور در فیلم، از جمله «گرمای شهر» با کلینت ایستوود و برت رینولدز و «سرتین فیری» با تیتوم اونیل اشاره کرد. اخیراً، او همچنین با گروه قدیمی خود Hot Caramel به اجرا و ضبط ادامه داد.

به گفته جودیت آ. موس، کارشناس تبلیغاتی کارا، مراسم یادبودی به طور خاص برای طرفداران برای تاریخ بعدی برگزار می شود.

موس نوشت: «او روح با استعدادی بود که میراثش برای همیشه از طریق موسیقی و فیلم‌هایش زنده خواهد ماند.



[ad_2]

Leave a reply