ایالات متحده مردی را که تهدید به سقوط هواپیما در والمارت کرده بود، متهم کرد

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – یک کارگر فرودگاه که یک هواپیمای دزدیده شده را به طور نامنظم بر فراز شمال می سی سی پی پرواز می کرد و تهدید می کرد با یک والمارت سقوط خواهد کرد، اکنون با اتهامات فدرال بیش از موارد ایالتی مواجه است.

سوابق دادگاه نشان می دهد که کوری وین پترسون، 29 ساله، از شانون، می سی سی پی، چهارشنبه به اتهامات فدرال انهدام یک هواپیما و تهدیدات مربوط به تخریب هواپیما دستگیر شد. محکومیت اتهام اول تا 20 سال حبس و اتهام دوم تا 5 سال حبس خواهد داشت.

قبل از سپیده دم سپتامبر پلیس گفت که پترسون در 3 موتوره بیچ کرافت کینگ ایر C90A از فرودگاه توپلو، می سی سی پی، جایی که کارش سوخت هواپیماها بود، گرفت. او به مدت پنج ساعت بر سر اهالی می سی سی پی که عصبی شده بودند حلقه زد و سپس پرواز را در مزرعه سویا در نزدیکی ریپلی، می سی سی پی به پایان رساند و پلیس او را دستگیر کرد.

پترسون روز چهارشنبه در برابر قاضی دادگاه ایالات متحده، دیوید ای. سندرز در آکسفورد حضور کوتاهی داشت. تونی فارس، وکیل پترسون، از موکلش درخواست معاینه روانی کرد.

پترسون همچنان در بازداشت است. او پس از فرود هواپیما دستگیر شد و به اتهام سرقت بزرگ و تهدید تروریستی به زندان افتاد.

سوابق دادگاه فدرال شامل یک یادداشت دست نویس از پترسون است که یک مامور FBI شهادت داده است که او در هواپیما پیدا کرده است. پترسون نوشت که از زندگی کردن خسته شده است.

من والمارت را انتخاب کردم زیرا تخلیه آن سریع و آسان بود. من علاقه ای به صدمه زدن به کسی ندارم.”

پترسون همچنین نوشت که Walmart متعلق به میلیاردرهایی است که به کارگران دستمزد پایینی می پردازند و این بیمه هرگونه ضرر و زیان شرکت را پوشش می دهد.

در طول پرواز پترسون، او با 911 تماس گرفت و گفت که قصد دارد هواپیما را به والمارت در توپلو سقوط کند. او از اپراتور اورژانس خواست تا با توجه به سوابق دادگاه، فروشگاه را تخلیه کند.

مذاکره کنندگان پلیس پترسون را متقاعد کردند که فرود بیاید، اما او نمی دانست چگونه. مقامات گفتند که او توسط یک خلبان خصوصی برای فرود در فرودگاه توپلو راهنمایی شد، اما او در آخرین لحظه این تلاش را متوقف کرد و پرواز را از سر گرفت.

پترسون هواپیما را در نزدیکی ریپلی، می سی سی پی، در حدود 85 مایلی (140 کیلومتری) جنوب شرقی ممفیس، تنسی، و حدود 70 کیلومتری شمال غربی توپلو فرود آورد.

[ad_2]

Leave a reply