اگر برای بخشش وام دانشجویی درخواست داده اید، چه باید بدانید

[ad_1]

نیویورک (AP) – طرح جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن برای بخشودگی وام های دانشجویی فدرال تا سقف 20000 دلار توسط دو دادگاه فدرال مسدود شده است و میلیون ها وام گیرنده را متحیر کرده است که بعداً چه اتفاقی می افتد. دولت قصد دارد درخواست تجدید نظر کند. اگر برای تسکین درخواست داده اید، باید بدانید:

حالا چه اتفاقی می افتد؟

در حالی که درخواست برای امداد از وب‌سایت فدرال کمک دانشجویی حذف شده است، درخواست‌هایی که قبلاً ثبت شده‌اند در حالت تعلیق هستند تا زمانی که درخواست تجدیدنظر از طریق دادگاه‌ها انجام شود.

اداره آموزش و پرورش در سایت خود گفت: “دادگاه ها دستوراتی صادر کرده اند که برنامه کاهش بدهی دانش آموزان ما را مسدود می کنند.” «در نتیجه، در حال حاضر، ما درخواست‌ها را نمی‌پذیریم. ما به دنبال لغو این دستورات هستیم.»

یک قاضی فدرال در تگزاس حکم داد که این طرح از اختیارات کاخ سفید فراتر رفته است. پیش از آن، یک دادگاه تجدیدنظر فدرال در سنت. لوئیس این طرح را در حالی که چالشی از جانب شش ایالت تحت رهبری جمهوری خواهان را در نظر می گیرد، موقتاً متوقف کرد.

با این حال، مدافعان معتقدند که دولت در دادگاه موفق خواهد شد.

کاترین ولبک در مرکز حمایت از وام گیرندگان دانشجویی گفت: “ما واقعاً مطمئن هستیم که آنها راهی برای لغو بدهی مردم پیدا خواهند کرد.”

کارشناسان می گویند بخشودگی وام دانشجویی این امکان را دارد که به دادگاه عالی ختم شود، به این معنی که این می تواند یک روند طولانی باشد.

چه زمانی پرداخت ها از سر گرفته می شود؟

اکثر افرادی که بدهی وام دانشجویی دارند در طول همه‌گیری ویروس کرونا ملزم به پرداخت نیستند، اما قرار است پرداخت‌ها به همراه سود تعهدی در ژانویه از سر گرفته شود.

بایدن قبلاً گفته بود که توقف پرداخت دوباره تمدید نخواهد شد، اما این قبل از توقف طرح او توسط دادگاه بود. او اکنون با فشار فزاینده ای برای ادامه مکث در حالی که چالش های قانونی برنامه در جریان است، مواجه است.

اگر قبلاً برای امداد درخواست داده باشم، چه؟

به گفته اداره آموزش و پرورش، بیش از 26 میلیون نفر در کمتر از یک ماه برای لغو درخواست کردند. اگر شما یکی از آنها هستید، در حال حاضر دیگر نیازی نیست که انجام دهید.

طبق گفته دولت بایدن، حدود 16 میلیون نفر قبلاً با درخواست هایشان موافقت شده است. با این حال، به دلیل اقدامات دادگاه، هیچ یک از معافیت ها واقعاً ارائه نشده است.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید گفت: وزارت آموزش “به محض اینکه در دادگاه پیروز شدیم، به سرعت به معافیت آنها رسیدگی خواهد کرد.”

اگر هنوز برای امداد درخواست نداده باشم چه؟

برای کسانی که هنوز درخواست نداده اند، درخواست ابطال بدهی دیگر آنلاین نیست. اما به گفته ولبک، در صورت موفقیت آمیز بودن درخواست تجدیدنظر، هنوز اقداماتی وجود دارد که مردم می توانند برای اطمینان از لغو بدهی خود انجام دهند.

او گفت: «مردم هنوز باید واجد شرایط بودن خود را بررسی کنند. با تغییر اخبار، مردم باید منتظر به‌روزرسانی‌های وزارت آموزش باشند.»

شما می توانید برای دریافت آخرین مطالب از وب سایت فدرال کمک دانشجویی در اینجا ثبت نام کنید.

چه کسی واجد شرایط است، آیا درخواست تجدید نظر باید موفقیت آمیز باشد؟

طرح بخشودگی بدهی که در ماه آگوست اعلام شد، 10000 دلار بدهی وام دانشجویی را برای کسانی که کمتر از 125000 دلار دارند یا خانوارهایی با درآمد کمتر از 250000 دلار لغو می کند. دریافت‌کنندگان گرنت پل، که معمولاً نیاز مالی بیشتری دارند، 10000 دلار اضافی برای بخشودگی بدهی دریافت می‌کنند که در مجموع 20000 دلار است.

وام گیرندگان در صورتی واجد شرایط هستند که وام های آنها قبل از اول ژوئیه پرداخت شده باشد.

طبق گفته دولت، حدود 43 میلیون وام گیرنده وام دانشجویی واجد شرایط بخشودگی بدهی هستند و 20 میلیون نفر نیز ممکن است بدهی خود را به طور کامل پاک کنند.

آیا راه های دیگری برای لغو وجود دارد؟

برای کسانی که برای یک سازمان دولتی یا یک سازمان غیرانتفاعی کار کرده‌اند، برنامه بخشودگی وام خدمات عمومی لغو پس از 10 سال پرداخت‌های منظم را ارائه می‌دهد و برخی از برنامه‌های بازپرداخت مبتنی بر درآمد، باقی مانده بدهی وام گیرنده را پس از 20 تا 25 سال لغو می‌کنند. به ولبک

ولبک گفت: وام گیرندگان باید مطمئن شوند که برای بهترین برنامه بازپرداخت ممکن بر اساس درآمد ثبت نام کرده اند. در ماه جولای، دولت برخی از حساب های ثبت شده در این طرح ها را بررسی و تنظیم خواهد کرد. در اینجا می توانید در مورد این طرح ها بیشتر بدانید.

ولبک گفت وام گیرندگانی که توسط مدارس انتفاعی کلاهبرداری شده اند نیز می توانند برای دفاع از وام گیرنده درخواست دهند و از این حساب تخفیف دریافت کنند.

آیا وقتی توقف پرداخت برداشته شد، باید پرداخت ها را از سر بگیرم؟

مدافعان، از جمله مرکز حمایت از وام گیرندگان دانشجویی، همچنان از رئیس جمهور می خواهند که توقف پرداخت در دوران همه گیری را تمدید کند، با این استدلال که دانشجویان حق دارند قبل از رسیدن تاریخ بازپرداخت ژانویه، لغو وعده داده شده را دریافت کنند.

با این اوصاف، Welbeck توصیه می‌کند به حساب خود وارد شوید، اطمینان حاصل کنید که می‌دانید سرویس‌دهنده شما کیست، تاریخ سررسید خود و اینکه آیا در بهترین طرح بازپرداخت مبتنی بر درآمد ثبت‌نام کرده‌اید، زیرا پرداخت‌ها را از سر می‌گیرید.

مرکز حمایت از وام گیرندگان دانشجو، وبینارهای منظمی را در مورد نحوه پیروی از سیاست های در حال تغییر در ماه های آینده برگزار می کند. شما می توانید برای آنها در اینجا ثبت نام کنید.

اگر بودجه شما به شما اجازه نمی دهد پرداخت ها را از سر بگیرید، مهم است که بدانید چگونه احتمال نکول و معوقه وام دانشجویی را بررسی کنید. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آنها بخوانید. هر دو می توانند به رتبه اعتباری شما آسیب بزنند، که شما را واجد شرایط دریافت کمک اضافی نمی کند.

اگر در تنگنای مالی کوتاه مدت هستید، ممکن است واجد شرایط تعویق یا تحمل شوید. با هر یک از این گزینه ها، می توانید با سرویس دهنده خود در مورد راه های تعلیق موقت پرداخت های خود صحبت کنید. در اینجا می توانید درباره آن گزینه ها بیشتر بدانید.

چه چیز دیگری باید بدانم؟

مراقب کلاهبرداری ها باشید و اطلاعات را فقط از منابع قابل اعتماد مانند سایت فدرال کمک دانشجویی وزارت آموزش دریافت کنید.

آیا این امکان وجود دارد که بدهی ساقط نشود؟

آره. اکنون موضوع بخشودگی بدهی در دادگاه مطرح است.

دولت نمی گوید در صورت از دست دادن درخواست تجدیدنظر، در حال بررسی گزینه های دیگر برای لغو بدهی است یا خیر. اما مدافعان به راه‌های دیگری برای بخشودگی بدهی اشاره می‌کنند، از جمله از طریق قانون آموزش عالی.

چگونه می توانم برای شروع مجدد پرداخت وام های دانشجویی آماده شوم؟

بتسی مایوت، رئیس مؤسسه مشاوران وام دانشجویی، مردم را تشویق می‌کند تا زمانی که وقفه به پایان نرسیده، هیچ پرداختی انجام ندهند.

او گفت: «من به مردم گفته‌ام که وانمود کنند دارند وام دانشجویی خود را پرداخت می‌کنند، اما اگر می‌توانید فعلاً آن را در حسابی با بهره قرار دهید. «پس عادت به پرداخت را حفظ کرده‌اید، اما کمی سود نیز به دست آورده‌اید. هیچ دلیلی وجود ندارد که آن پول را تا آخرین لحظه نرخ سود صفر درصد به وام های دانشجویی بفرستیم.

مایوت توصیه می کند که وام گیرندگان از ابزار شبیه ساز وام در StudentAid.gov یا ابزار موجود در وب سایت TISLA استفاده کنند تا دوره بازپرداخت را پیدا کنند که به بهترین وجه با نیازهای آنها مطابقت دارد. هنگامی که اطلاعات خود را وصل می کنید، به شما می گوید که پرداخت ماهانه شما در هر طرح موجود چقدر خواهد بود و همچنین هزینه های بلندمدت چقدر است.

مایوت گفت: “من واقعاً می خواهم بر بلندمدت تاکید کنم.” «اغلب افرادی را می بینم که ممکن است دچار مشکل مالی شوند. آنها گزینه بازپرداخت ماهانه کمتری پیدا می‌کنند و سپس «تنظیمش کن و فراموشش کن».

مایوت مردم را تشویق می‌کند که در صورت تثبیت وضعیت مالی، به پرداخت‌های بالاتر روی بیاورند، بنابراین وام در درازمدت هزینه بیشتری ندارد.

نکات مفید دیگری که می تواند هزینه وام گیرندگان را کاهش دهد:

– به گفته Mayotte، اگر برای پرداخت های خودکار ثبت نام کنید، سرویس دهنده یک چهارم درصد از نرخ بهره شما را کاهش می دهد.

– برنامه های بازپرداخت مبتنی بر درآمد برای همه مناسب نیست. گفتنی است، اگر می‌دانید که در نهایت واجد شرایط بخشش تحت برنامه بخشودگی وام خدمات عمومی خواهید بود، منطقی است که کمترین پرداخت‌های ماهانه ممکن را انجام دهید، زیرا پس از اتمام آن دهه پرداخت، باقی مانده بدهی شما لغو می‌شود.

– بازپرداخت وام دانشجویی ماهانه خود را در زمان مالیات، زمانی که از قبل تمام اطلاعات مالی خود را در اختیار دارید، دوباره ارزیابی کنید. آیا می توانید آن را افزایش دهید؟ یا باید آن را کاهش دهید؟» مایوت گفت. “همیشه به استراتژی مدیریت وام دانشجویی بلندمدت خود نگاه کنید.”

– پرداخت‌ها را به هر روشی تقسیم کنید که برای شما مناسب‌تر است، خواه این به معنای دو قسط در طول ماه باشد، بنابراین مبلغ کلانی در پایان یا ابتدای کار نیست، یا کنار گذاشتن پول نقد در پاکت‌ها برای اهداف تعیین‌شده.

مایوت گفت: «حتی اگر 5 یا 20 دلار اضافی در ماه باشد، این یک استراتژی خوب است. “اگر آنها توانایی پرداخت اندکی بیشتر در ماه را داشته باشند – هر چه بیشتر و سریعتر پرداخت کنید، در دراز مدت کمتر پرداخت خواهید کرد.”

مایوت یک نمونه از وام گیرنده با بدهی تحصیلات عالی را در شش رقم ذکر کرد. او اخیراً ازدواج کرده بود، و او و همسر و فرزندانش تصمیم گرفتند هر اسکناس پنج دلاری را در یک ظرف کوکی پس انداز کنند تا به وام بروند.

مایوت گفت: «این مقدار در هر سه ماهه به چند صد دلار دیگر اضافه می‌شود. «هرکسی شخصیت مالی متفاوتی دارد. کسانی هستند که واقعاً در بودجه خوب هستند. افرادی هستند که باید بازی کنند و خودشان را فریب دهند. و مردم نباید شخصیت مالی یکدیگر را قضاوت کنند.”

[ad_2]

Leave a reply